کد خبر: ۵۲۴۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
به مناسبت روز ملی دامپزشکی:
«دکتر رامین سلامتی» اظهار داشت: دامپزشکی نوین ایران در کارنامه خود قریب به یک قرن سابقه خدمت رسانی دارد که به تدریج نقش بخش خصوصی در آن پررنگ تر و نمایان تر گردیده است ...

حکیم مهر: رییس نظام دامپزشکی استان تهران در پیامی چهاردهم مهر، روز ملی دامپزشکی را به خانواده بزرگ دامپزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، در پیام تبریک «دکتر رامین سلامتی» آمده است:

امروزه در فرآیندهای توسعه پایدار نگرش سلامت واحد در برگیرنده سلامت انسان، سلامت حیوان و بهداشت محیط از جایگاه ویژه ای برخوردار گردیده است و جز این نگرش، دستیابی به شاخص های توسعه پایدار، محال و غیر ممکن خواهد بود. در این راستا نقش دامپزشکان به عنوان سربازان خط مقدم عرصه سلامت در صیانت از منابع و سرمایه های دامی کشور، تحقق امنیت زیستی، امنیت غذایی و حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه، بی بدلیل و انکار ناپذیر می باشد.

دامپزشکی نوین ایران در کارنامه خود قریب به یک قرن سابقه خدمت رسانی دارد که به تدریج نقش بخش خصوصی در آن پررنگ تر و نمایان تر گردیده است.

نزدیک به دو دهه است که روز چهاردهم مهرماه به عنوان روز دامپزشکی در تقویم رسمی کشور درج و در سراسر کشور مراسم بزرگداشت این مهم با حضور دامپزشکان، سایر رده های دامپزشکی، تولیدکنندگان و مقامات و مسئولین کشوری برگزار می گردد.

شورای نظام دامپزشکی استان تهران روز ملی دامپزشکی را به همه فعالان دامپزشکی در عرصه های آموزشی، پژوهشی، اجرایی به پاس خدمات ارزشمندشان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، بر همدلی، همراهی، همکاری و مشارکت اعضای خانواده دامپزشکی برای بالندگی، رشد و شکوفایی فضای کسب و کار و بهبود شاخص های بهداشتی، تاکید می نماید.

امید است که با همفکری، همدلی و همکاری صمیمانه ای که در شورای جدید نظام با اداره کل دامپزشکی استان تهران بوجود آمده است و با یاری خداوند منان پیش از گذشته بتوان به مشکلات و مسائل این خانواده زحمت کش رسیدگی و برای برون رفت از مشکلات موجود چاره ای اندیشید.

برای تک تک همکاران عزیزمان آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال در انجام رسالت خود و رفع مشکلات بهداشتی و سلامت میهن عزیزمان موفق و پاینده باشید.

دکتر رامین سلامتی

رییس نظام دامپزشکی استان تهران


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
سلام. ...................
از اقای دکتر سلامتی خواهشمندیم تغییرات زیادی را در نظام دامپزشکی انجام دهند. انشالله با نگرشی که ایشان دارند بخش خصوصی دامپزشکی به اوج برسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
والا من تو یه جلسه ای بودم که جهادی ها و نظام مهندسی هم بود همه چیز به کنار از موضع سخن گفتن دامپزشکی خیلی خوشم اومد معلومه به کارشون واردن
نظر شما
ادامه