کد خبر: ۵۲۴۶۷

حکیم مهر: معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، روز دامپزشک را به فعالان این عرصه، اساتید و دانشجویان این رشته دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، «دکتر محسن نفر» معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز دامپزشکی (14 مهر ماه) پیامی صادر کرد.

در متن پیام تبریک نفر امده است: چهاردهم مهر ماه، روزی است که در تقویم به عنوان روز دامپزشکی رقم خورده است. جامعه دامپزشکی با پشتوانه دانش و مهارت خود فراتر از سلامت جامعه بشری از جمله سلامت و بهداشت غذایی و کنترل بیماری های مشترک دام و انسان؛ در سلامت سایر مخلوقات خداوند متعال نیز نقش بسزایی دارند.

این روز را به دامپزشکان، اساتید و دانشجویان این رشته دانشگاهی بالاخص دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می‌کنم. امید است با رهنمودهای ریاست محترم هیات امنا و ریاست محترم دانشگاه و نیز همت و ممارست همکاران این حوزه در واحدهای دانشگاهی، در زمینه توسعه آموزش و پژوهش و در عرصه بالینی، تربیت متخصصان و اندیشمندان، ایجاد فضای مناسب کارآفرینی دامپزشکی در مسیر توسعه کشور عزیزمان گام‌های مؤثری برداشته شود.

 
نظر شما
ادامه