کد خبر: ۵۲۴۸۸

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شغل دامپزشکی شغل بسیار ارزشمندی است و برای سلامت جامعه اهمیت دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، «کیومرث کلانتری» همزمان با روز دامپزشک طی مراسمی از دامپزشکان حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست تجلیل کرد و با اشاره به نامگذاری ۱۴ مهرماه به عنوان روز دامپزشک در تقویم ملی کشور و تبریک روز دامپزشک به همه دامپزشکان سازمان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت دامپزشکان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید به خود ببالد که ۲۷ دامپزشک متخصص، توانمند و بی ادعا در این مجموعه زحمت می‌کشند که باید حق قانونی آن‌ها را پیگیری کند.

وی با اشاره به مشکلات پرسنلی و حقوقی دامپزشکان این سازمان، اظهار داشت: این مشکلات با جدیت پیگیری خواهد شد.

این مقام مسئول خطاب به دامپزشکان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شکرگزار خدا باشید که از گونه‌های حیات وحش محافظت می‌کنید و کسانی‌که در این عرصه خدمت می‌کنند، از اول تا آخر عبادت محسوب می‌شود .

همچنین «شهاب‌الدین منتظمی» مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تبریک روز دامپزشکی به دامپزشکان سازمان، گفت: اکنون ۲۷ دامپزشک در سازمان حفاظت محیط زیست مشغول فعالیت هستند و بیشترین تراکم دامپزشک در استان آذربایجان غربی است.

در این دیدار دامپزشکان، مشکلات و سختی کار، پیشنهادات برای ارتقای وضعیت شغلی و حقوقی، نبود آموزش‌های بین‌المللی، بیمه شغلی و تدوین تقویم آموزشی برای دامپزشکان سازمان را مطرح کردند و مقرر شد دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش پیگیر رفع مشکلات دامپزشکان شود.

 

نظر شما
ادامه