کد خبر: ۵۲۴۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

بانوی جوان کهگیلویه و بویراحمدی در بیش از ۱۰۰ نقطه سخت گذر این استان خدمات دامپزشکی ارائه می‌دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، «دکتر ندا ارجمندی» که خدمت به مردم مناطق سخت گذر و دور افتاده را بهترین و شیرین‌ترین لحظات خود می‌داند می‌گوید: خدمت در مناطق سخت گذر و دورافتاده بخش لوداب را به نشستن در کلینیک دامپزشکی ترجیح می‌دهم.

وی در طی ۵ سالی که در این مناطق به ارائه خدمات دامپزشکی مشغول شده، بیش از ۴۰۰ دام سبک و سنگین را واکسینه و درمان کرده است.

خانم ارجمندی طی این مدت با عزیمت به مناطقی که حتی رفت و آمد خودرو نیز وجود ندارد دام‌های سبک و سنگین را درمان کرده است.

وی همچنین توانسته در این مدت بر روی ۸۰۰ دامِ بیمار، عمل جراحی انجام دهد.

این دامپزشک جوان همچنین اقداماتی از جمله مشاوره رایگان به دامداران، چندین مورد دوقلو زایی و واکسیناسیون دام را نیز انجام داده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام با هدف ارتقاء سطح آگاهی دامداران و ارائه مشاوره به روستائیان برای فعالیت‌های دامپروری، پرورش طیور از دیگر برنامه‌های این بانوی جوان در این مناطق است.

خانم ندا ارجمندی گرچه تنها روز پایانی هفته در کنار خانواده اش است اما خدمت به مردم کمتر برخوردار و رضایت آنان را بهترین توشه برای خود و خانواده اش می داند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
2
جناب حکیم مهر عزیز
شما که خبرهای بی ارزش و دست چندم را با طول و تفسیر فراوان در سایت قرار میدهید چرا عکس و مشخصات بیشتر این بانوی تلاشگر و خدمتگزار را نگذاشتید تا همگان با خدمات این بانوی عزیز آشنا شوند؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
افتخار لرها خانم دکتر ارجمندی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
احساس غرور میکنم وقتی این خبرهارو میبینم ومیشنوم
نظر شما
ادامه