کد خبر: ۵۲۵۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:
«دکتر احمد‌علی کیخا» افزود: از طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ قاطعانه حمایت خواهیم کرد ...
 

حکیم مهر: رئیس کمیسیون کشاورزی به همراه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ حضور یافتند و از نگاه رقابتی و متمایز بین محصولات با درجه کیفی متفاوت در این طرح دفاع کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر احمد‌علی کیخا» رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی امروز یکشنبه 14 مهرماه در جریان سخنان خود ضمن اشاره به بازتاب برخی اظهارات خود در مراسم روز ملی دامپزشکی در سالن خوشه جهاد کشاورزی در مورخ 13 مهر که واکنش‌های خاص خود را داشته است، به مرور نقد خود بر نداشتن توجه کافی و لازم بر اساس آنچه در شأن سازمان دامپزشکی کشور است پرداخت و افزود: البته این مسأله گاهی متاثر از کم‌توجهی برخی دستگاه‌هاست و گاهی هم متاثر از دفاع نکردن کافی سازمان دامپزشکی از حرمت و جایگاه خطیر خود است؛ لذا باید سازمان دامپزشکی کشور همچون گزارش‌های درست و به‌حقش از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در مجلس، در سایر موارد نیز شجاعانه و جسورانه از حقوق خودش از بودجه نظام سلامت یا سایر اموری که در آ‌ن‌ها مظلوم واقع شده دفاع کند.

وی یکی از مشکلات کنونی کشور را این دانست که افراد حاضر نیستند به اظهارنظر صریح در دفاع از حقوق مجموعه خودشان در چارچوب حقوق مردم بپردازند.

کیخا در ادامه از اقدام درست و حرفه ای سازمان دامپزشکی کشور در شروع طرح ارتقای کیفیت گوشت مرغ قاطعانه دفاع کرد و افزود: مشخص است مرغی که در یک کشتارگاه پیشرفته و با مراعات نکات کیفی حداکثری به بازار عرضه گردیده، نمی‌تواند با همان قیمت گوشت مرغی که فاقد خصوصیات کیفی بالاست عرضه شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود فرا رسیدن ماه‌های پایانی فعالیت دوره دهم، مجلس آمادگی دارد تا هرگونه مساعدت ممکن را جهت توسعه شرایط توزیع گوشت مرغ با کیفیت بالا به مردم بنماید، گفت: لذا سازمان دامپزشکی کشور باید هر اقدامی که منافع مردم را تامین می‌کند فارغ از خوشایند این و آن در دستور کار قرار دهد .

کیخا با استناد به سخنان دکتر سامد برومندفر، مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور که از قول نماینده سازمان جهانی بهداشت (پس از اطلاع وی از تدارک چنین طرحی در ایران در بازدید اخیرش) نوید فتح بازارهای منطقه را با اجرایی شدن این طرح در کشور داد، تاکید کرد: با وجود این شرایط، ضمن تحسین مجدّد این اقدام سازمان دامپزشکی کشور، مشروط بر اینکه این سازمان پای تصمیم‌های درست این‌چنین و بسیارخوب ایستادگی کند و تحت تاثیر فشارهای بیرونی عقب نشینی نکند، از آن قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
2
4
ابتدا جدايي از وزارت جهاد الزاميست
بكوشيد دكتر رفيعي
دكتر ماكنعلي
دكتر رضاييان زاده عزيز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
2
3
طرج جدایی از وزارت جهاد و پیوستن به وزارت بهداشت و درمان باید در مجلس مطرح شود
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
1
3
از اینها هیچ بخاری بلند نمیشه .
ناشناس
|
France
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
2
سازمان دامپزشکی اخیرا برای شرکتهای تبلیغاتی بودجه می سازد.شنیده ها حاکی از این است که در یکی از استانهای مطرح مدیرکل نامه ای به شهرستانها زده که در صورتیکه شرکتها و کارخانجات یک میلیون تومن به شرکتهای تبلیغاتی پول پرداخت نکند،به بهانه های بهداشتی درب شرکتها بسته شود و مسوول فنی اخراج شود.
خلاصه :هر شرکتی باید یک میلیون پول پرداخت کند تا یک شرکت تبلیغاتی چهارتا عکس درون مجله اش چاپ کند.
واقعا جای تاسف است
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
ما دفاع کنیم ان موقع وظیفه شما چیست؟؟؟
ایا ما در مجلس هستیم یا شما در مجلس هستید؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
استان ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
1
ریس سازمان دامپزشکی و معاونینشان نه الان نه هیچ زمان دیگری نه تنها از جدایی دامپزشکی از وزارت جهاد حمایت نمیکنند بلکه جلوش و میگیره این مهم فقط از خارج سازمان باید پیگیری شود وقتی رئیس سازمان منصوب وزیره میاد این کار و میکنه
نظر شما
ادامه