کد خبر: ۵۲۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: برای چرخه دامپزشکی باید از الان سندی را تهیه کنید که برای سال بعد از آن رونمایی شود و این سند شامل بخش‌هایی باشد که در این چرخه وظیفه دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «غلامعلی صادقی» امروز در مراسم روز ملی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان، اظهار کرد: یک جامعه سالم ارکان مخصوص به خود را دارد که از اصلی‌ترین آن‌ها غذای سالم است و برای این کار سربازان این میدان شما هستید. جامعه سالم با توجه به چیزی که در اعتقادات ما به آن اشاره شده، شاید کمتر به غذای سالم اینکه چه مقدار در سلامت جسم و جان نقش دارد، توجه شده است.

وی عنوان کرد: غذای سالم و حلال می‌تواند تضمین‌کننده سلامت جسم و روح باشد و مطمئنا اگر جامعه بتواند این دو سلامت را در زندگی خود تضمین کند، می‌تواند برای آینده خود پیشرفت داشته باشد و امیدوار باشدکه گام‌های آینده را با قوت بردارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به حاضران در جلسه، گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که شما در حوزه سلامت و نیز قیمت نسبت به سایر استان‌ها موفق‌تر بوده‌اید. امروزه این هماهنگی که در استان بین مجموعه‌های مختلف وجود دارد نتیجه‌اش غذای سالم است که در اختیار مردم قرار می‌گیرد. وظیفه ما این است که در دستگاه قضایی حمایت کنیم، در کنارتان باشیم و از زحمات شما تشکر کنیم.

صادقی بیان کرد: شرایط استان در بخش دامپزشکی، دامداری، کشتارگاه و توزیع شرایط خوبی است. با فعالیت‎‌های خوبی که شاهد آن هستیم باید بتوانیم این شرایط را بهتر و کامل‌تر کنیم. برای مثال اگر این سند دست سازمان قضایی است، باید بدانیم دامپزشکی چه می‌کند و دامدار کجای مسیر قرار دارد؟ باید جایگاه دانشکده که می‌تواند نقش خود را برجسته کند و واحدهای توزیعی که می‌توانند از جهت سلامت و قیمت به مردم کمک کنند مشخص باشد و مردم بدانند در این چرخه چه وظیفه‌ای دارند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شما و همکاری خوبی که در استان شاهدش هستیم، غذای سالم نسبت به سایر استان‌ها هم از حیث قیمت و هم از نظر سلامت به گونه بهتری در اختیار مردم قرار می‌گیرد. هر مجموعه باید بداند که چه توقعاتی دارد و چه توقعاتی از آن‌ها دارند. ما نیز مطالباتی داریم و ممکن است مشارکت بخش خصوصی را نیاز داشته باشیم که حداکثر تا سال آینده در این روز از این سند رونمایی کنیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Denmark
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
1
پیشنهاد میکنم همین آقای صادقی رو مدیر کل دامپزشکی بزارن آخه همه ازش حساب میبرن والا رو مزایای ما هم اثر داره و بیشتر بهمون توجه میکنن
نظر شما
ادامه