کد خبر: ۵۲۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

ششمین بیمارستان تخصصی دامپزشکی استان فارس در سپیدان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، رئیس بیمارستان دامپزشکی سپیدان گفت: این بیمارستان با ۲۵۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار حدود ۸۹۰ میلیون تومان در بخش همایجان این شهرستان شد.

«حیدری» افزود: این بیمارستان دارای خدمات تخصصی در بخش‌های داخلی، جراحی، مامایی، کالبد شکافی، آزمایشگاه، داروخانه، مرکز مایه کوبی و واکسیناسیون برای دام‌های بزرگ، کوچک و طیور است.

وی ادامه داد: این بیمارستان به صورت شبانه روزی خدمات تخصصی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

رئیس بیمارستان دامپزشکی سپیدان گفت: در این بیمارستان ۱۲ نفر بصورت مستقیم در مرکز آزمایشگاه، مایه کوبی و واکسیناسیون، درمانی و دارو مشغول به خدمت و علاوه بر خدمت در بیمارستان به خارج از محل نیز اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌های سپیدان از نظر تعداد دام‌های سبک و سنگین و طیور راه اندازی این بیمارستان به عنوان یک ضرورت همواره احساس می‌شد که با تلاش مسئولان مربوطه محقق شد.

«تابع بردبار» افزود: با توجه به قرار گرفتن این بیمارستان در مسیر تردد استان‌های دیگر علاوه بر خدمات به دامداران بخش‌های مختلف شهرستان می‌تواند این خدمات را به استان‌های دیگر هم ارائه دهد.

شهرستان سپیدان با ۲۵۰ هزار راس دام سبک، ۱۹ هزار راس دام سنگین و ۹۵ واحد مرغداری در ۷۵ کیلومتری شمال غرب استان فارس واقع است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
1
1
چرا در استان های دیگ مجوز داده نمیشه
نظر شما
ادامه