کد خبر: ۵۲۵۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» افزود: حوزه دامپزشکی در کشورمان با تناقض و گسست‌ مواجه است که فعالان این حوزه را آزاد می‌دهد...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در آیین بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: در حوزه مواجهه با حیوانات از جمله حقوق و رفاه آنها کمیته تخصصی در این سازمان راه‌اندازی و ۲ واحد درسی دانشگاهی با عنوان اخلاق و حقوق حرفه‌ای دامپزشکی برای تدریس در دانشگاه تدوین شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر محمدرضا صفری» با بیان اینکه دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کرج یکی از موفق‌ترین دانشکده‌های کشور است، افزود: حوزه دامپزشکی در کشورمان با تناقض و گسست‌ مواجه است که فعالان این حوزه را آزاد می‌دهد.

وی از فعالیت هفت هزار نفر به عنوان ناظر فنی و بهداشتی در سازمان نظام دامپزشکی خبر داد و اضافه کرد: باید متناسب با مشکل‌ها به دنبال راه‌حل باشیم و برای مثال، صلاحیت افراد متقاضی پروانه فعالیت با گذراندن دوره‌های مرتبط و مورد نیاز تایید شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی با ابراز خرسندی از ادغام فعالیت‌های آموزشی حوزه‌های پزشکی و دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: این مطالبه پس از گذشت افزون بر سه دهه محقق شد و امیدواریم در سایر دانشگاه‌ها نیز انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج هم هدف از برگزاری آیین روز ملی دامپزشکی در این دانشگاه را توجه بیش از پیش به این حوزه و اتخاذ تدابیری برای پیشرفت هر چه بهتر امور دامپزشکی در کشور عنوان کرد.

«محمدحسن برهانی‌فر» افزود: اکنون حدود یکهزار دانشجوی دامپزشکی در گرایش‌های مختلف در دانشگاه آزاد واحد کرج تحصیل می‌کنند.

در این آیین از خدمات ۳۳ ساله «ابوالحسن کدیور» موسس و مدرس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تجلیل به عمل آمد و دانشجویان برتر این دانشکده در بخش‌های علمی، گروه‌های جهادی و عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شدند.

دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج سال ۱۳۶۴ به همت ابوالحسن کدیور راه‌اندازی شد و در مقطع کاردانی دانشجو پذیرفت؛ این دانشکده از سال ۱۳۶۷ دانشجوی مقطع دکتری عمومی دامپزشکی تربیت می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج حدود ۲۹ هزار دانشجوی مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف دارد.

۱۴ مهر به عنوان روز ملی دامپزشکی نامگذاری شده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
3
دکتر صفری اینقدر درگیر مراسم و جشن در سراسر کشور هستند که یاداوری این نکته خالی از لطف نیست . 14 مهر همان وعده ای بود که شما برای ابلاغ تعرفه ها داده بودید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
4
پس این دستورالعمل چی شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
حکیم مهر پیگیری نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
3
حکیم مهر همه موضعات حتی انهایی که ارزش خبری ندارن کار میکنه ولی از دستورالعمل جدید کلینیک ها خبری نیس
نظر شما
ادامه