کد خبر: ۵۲۵۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از زیرساخت‌های علوم دامپزشکی و پزشکی واحد کرج این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر محسن نفر» معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه با حضور در دانشکده‌های دامپزشکی و پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از زیرساخت‌های علوم دامپزشکی و پزشکی این دانشگاه بازدید کردند.

نفر علاوه بر این بازدید از بخش‌های مختلف این دانشکده‌ها از آزمایشگاه‌ها، کلاس‌های درس و بخش‌های اداری هم دیدن کرد و زیرساخت‌های علوم دامپزشکی و پزشکی این واحد دانشگاهی و ظرفیت راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با آن برای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را بررسی کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را در این بازدید، «محمدحسن برهانی‌فر» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، «سیدحامد شیرازی» بهشتی‌ها رئیس دانشکده دامپزشکی و «منصوره تجویدی» معاون علوم پزشکی و رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و جمعی دیگر از مسئولان واحد کرج همراهی می‌کردند.

«تجویدی» معاون علوم پزشکی واحد کرج هم با شرح مختصری از اقدامات صورت گرفته توسط واحد کرج در تعامل با بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و خدمات پزشکی استان البرز و شهرستان کرج به گوشه‌ای از برنامه‌های آتی در خصوص رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی در واحد کرج پرداخت.

محسن نفر و هیأت همراه نیز ضمن استماع توضیحات، گزارش و پیشنهادهای مسئولان حاضر از نزدیک پاره‌ای از مشکلات و خواسته‌های کارشناسان آزمایشگاه‌ها، مدیران گروه‌های آموزشی و کارکنان این دانشکده‌ها را بررسی کردند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
2
1
عجب دانشکده ضعیفی بود
با یک سری استادی که خوشون دانشجو علوم تحقیقات بودند .............. من واحد گذروندم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
1
0
تعداد دانشجوهای دکتری عمومی دامپزشکی توی واحد کرج اینقد زیاده که توی کلاس های آزمایشگاهی جا نمیشن و هر کلاس رو باید به ۴ یا ۵ گروه تقسیم کرد. امکانات ضعیفه در حده راه اندازی رشته کاردانی دامپزشکی هم نیست چه برسه به دکتری عمومی یا تخصصی .
شاهین جعفری
|
Russian Federation
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
1
میشه حسام جان یا اون ناشناس بعدی که ان شالله خودت نباشی به دو تا از سئوالات من بی سواد که دکتری عمومی یا بهتر بگویم دکتری حرفه ای ام همین واحد کرج گذراندم و تخصص ام را واحد علوم تحقیقات، پاسخ بدهی؟ سال ۷۵ که بنده وارد این دانشگاه شدم و سالهای خیلی قبل تر که استاد گرامی بنده دکتر مرجانی وارد همین دانشگاه شدند آیا رشته دامپزشکی در علوم تحقیقاتی در مقطع دکتری عمومی بود یا نه؟ دوست عزیز من دکتر حصارکی که هم ورودی من بودند از همین کرج فارغ التحصیل شدند و تخصصشان را در دانشگاه تهران گرفتند و یکی از افراد بسیار پر توان در زمینه کاری خودشان هستند. دکتر محمد ابرکار ‌که از افراد با سواد همین حوزه دامپزشکی هستند و همین دکتر سید حامد بهشتی شیرازی ها که سوای آن نامه نسنجیده اشان به استاد ارجمندم دکتر بیات کسی نمی تواند به احاطه ایشان به دانش تخصصی اشان ایرادی بگیره تا دکتر رامین سلامتیان و بسیاری روسای دیگر از همین دانشگاه
شاهین جعفری
|
Russian Federation
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
1
نمی دانم چرا پیام من نصفه درج شد. عرض می کردم این همه افراد موفق و با سواد از این دانشگاه بودند یا دکتری عمومی اشان در این دانشگاه بودند این یعنی که دانشگاه آزاد اسلامی با همه کمی و کاستی هایش که قطعا در دانشگاههای دولتی هم بلاخره مشاهده می شود افراد برجسته و موفقی را تربیت نموده است بعد هم هر کسی که رزیدنت علوم و تحقیقات بود و جایی دیگر تدریس نمود کار غیر علمی کرده؟ دال بر ضعف دانشگاه مقصد است؟ در بهترین دانشگاههای دنیا همین مساله وجود دارد. ضمنا دوست عزیز که ان شالله نقدت از سر کینه و بغض نیستش شما چه کاری برای دامپزشکی و مشخصا ارتقای علم کردید؟ بفرمایید تا ما هم استفاده کنیم.
نظر شما
ادامه