کد خبر: ۵۲۶۰۶
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
نگاه شما:
یکی از مخاطبین محترم حکیم با ارسال یادداشتی به این رسانه، به انتقاد از نحوه برگزاری سومین کنگره ملی طب حیوانات همراه پرداخت ...
 

حکیم مهر: یکی از مخاطبین محترم حکیم با ارسال یادداشتی به این رسانه، به انتقاد از نحوه برگزاری سومین کنگره ملی طب حیوانات همراه پرداخت.

به گزارش حکیم مهر، متن این یادداشت به شرح زیر است:

«به رسم سال های گذشته امسال نیز کنگره ای با موضوع حیوانات خانگی در هفته دامپزشکی توسط جامعه دامپزشکان با عنوان سومین کنگره ملی طب حیوانات همراه در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد. طبیعتاً برگزاری این گونه محافل به پیشرفت این حرفه منجر خواهد شد؛ هم از لحاظ علمی و هم به منظور بحث و تبادل نظر صنفی بین تعداد کثیری از همکاران شرکت کننده.

برگزاری نمایشگاه های جانبی نیز نقطه عطف بزرگی خواهد بود به منظور ارائه محصولات و ابزار نوین در امر طبابت،

اما امسال مراسم از نظر جمع کثیری با کیفیت حداقلی ممکن و صرفاً با در نظر گرفتن کمیت و تعداد شرکت کننده ها برگزار شد که ذکر چندین نکته و ایراد واضح، قطعاً به بالا رفتن کیفیت در کنگره های بعدی کمک کننده خواهد بود...

۱. اولین نکته انتخاب مکان برگزاری کنگره در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران؛ مکانی در طرح آلودگی هوا و با کمترین میزان پارکینگ برای خودروهای شرکت کنندگان و برگزاری پنل ها در طبقه دوم دانشکده با سالن های گرم و تهویه ناکارآمد برای جمعیت شرکت کننده!

حتی سالن های محل برگزاری پنل ها در بسیاری از موارد به علت ازدحام جا برای نشستن نداشتند و این موضوع به وضوح در مراسم افتتاحیه مشهود شد! به علت عدم مکان کافی، تعداد غرفه های نمایشگاه به شدت افت کرده بود و نهایت ۶-۷ شرکت در این کنگره شرکت کرده بودند!!

۲. کیفیت پک های ارائه شده از کیف فوق العاده نامرغوب که در ابتدا به شرکت کننده ها ارائه میشد مشخص شد.

داخل کیف با مجله های تبلیغاتی  چاپ سال های ۱۳۹۰ پر شده بود و تعداد ۴-۵ برگ سفید و چند کاتالوگ تبلیغاتی!!؛ حتی یک خودکار در پک ها موجود نبود... و زمانی که کتاب های چاپ سال ۱۳۸۹ در کنگره ای که به منظور تبادل نظر و به روز شدن دامپزشکان برگزار می شود بین شرکت کنندگان توزیع شد، پک های اهدایی کامل گردید!!!

و روز آخر ارائه برگه ای به عنوان سرتیکفیکت که از نازک ترین کاغذ ممکن استفاده شده بود و بدون حتی یک مهر یا هولوگرام که تحویل شرکت کننده ها میشد!

۳. برای توصیف کیفیت پذیرایی فقط می توانم از کلمه «شرم آور» استفاده کنم؛ از میزهای کثیف و مستعمل که در راهروها موجب ازدحام شدید می شدند و آبجوش هایی که باید به صورت سرپا توسط مراجعه کننده ها تبدیل به چای یا نسکافه می شد و ارائه شیرینی دانمارکی های تغییر شکل یافته که به استنباط بنده ارزان ترین شیرینی ممکن بودند و در کارتن های شیرینی پزی روی میزها گذاشته می شدند؛ صدالبته که استفاده از سینی یا ظرف مناسب برای شیرینی ها هزینه های برگزاری کنگره رو بالا می برد!

ناهار کنگره هر روز در سلف دانشگاه در یقلوی های فلزی سرو می شد و حداقل تایمی که می بایست در صف می ایستادید، ۱۵ دقیقه بود تا به لمس یقلوی های سرو غذا برسید (البته افتخار بزرگی بود که بنده در روز اخر حدود ۲۰ دقیقه در صف غذا در جوار یکی از پروفسور های دانشگاه تهران بودم که برای مشاوره ۱۰ دقیقه در زمینه پایان نامه، حدود یک ماه با ایشان تماس می گرفتم!!).

ناهار طبق روال کنگره های هر ساله با منوهای بهتر شروع شده و برای روزهای آتی به زوال می گراییدند، اما تصور قیمه به عنوان غذای یک کنگره حتی به ذهنم هم هیچگاه خطور نمی کرد... (دقت کنید قیمه اشتباه تایپی نیست!!!!!)

تنها نوشیدنی ارائه شده نیز نوشابه بود؛ شما حتی دسترسی به آب آشامیدنی بر روی میزها نداشتید و الزام به استفاده از نوشابه های پر از فایده کنگره بودید!

۴. برگزاری پنل ها با کمترین برنامه ریزی انجام شده بود. از تغییر سالن پنل ها در دقایق آخر برگزاری تا نبود صندلی و تهویه مناسب، حوصله و توان جماعت مستمع را خیلی زود سر می برد و حتی عدم شرکت رؤسا و اعضای پنل در کنگره!!

اما عمق فاجعه در سالن A رخ می داد که حتی یک بلندگو در روز اول و دوم نداشت و چندین پنل بدون اینکه کلمه ای قابل شنیدن باشد، برای ردیف های سوم به بعد برگزار شد!

۵. کیفیت بعضی از سخنرانی ها و مطالب ارائه شده حقیقتاً باعث تاسف هر شنونده ای می شد...

پوستر ها که گویا بدون کوچکترین نظارتی تایید شده بودند و کاملاً بی محتوا و صرفاً به جهت خالی نبودن عریضه چسبانده و کنده می شدند!! پوسترهایی با موضوعات کیست پر در کبوتر، ایجاد شوک در گربه در اثر واکسن، تجمع آهن در کبد یک قلاده مرغ مینا!! و مواردی که برای کیس های روزانه یک کلینیک هم کسل کننده و تکراری هستند...

در مجموع روند نزولی این کنگره که دوره اول آن با کیفیت بالای میزبانی و مطالب ارائه شده در دانشکده دامپزشکی کرج برگزار شد، به قدری مشهود بود که لاجرم دست به قلم شدم...

برگزاری دوره سوم آن با این وضع اسفبار، زنگ خطری است برای ادامه این روند!!

نقاط منفی و تاریک در برگزاری این مراسم بسیار بود و به همین میزان بسنده می کنم...

اگر امروز دامپزشکی حال خوبی ندارد، حداقل انتظار این است که ما دامپزشکان نباید از درون به این حال بد بیافزاییم و با برگزاری نامناسب این گونه مراسم ها که ویترین و معرف ما هست، باعث دلسردی و یاس بیشتر همکاران شویم!

امید است بیان مطالب فوق تغییر روند و خط فکری برای برگزارکنندگان کنگره های پیش رو ایجاد کند.»

پی‌نوشت حکیم مهر:

به استحضار خوانندگان محترم حکیم مهر می‌رساند، یادداشت فوق نظر شخصی این همکار گرامی می‌باشد.

حکیم مهر آمادگی دارد توضیحات برگزارکنندگان محترم سومین کنگره ملی طب حیوانات همراه را در خصوص موضوعات مطرح شده در حکیم مهر منتشر نماید.

 

انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
13
واقعا کیفیت برگزاری اغلب کنگره ها و شیوه پذیرایی بسیار دون شان دامپزشکان است، برگزاری کنگره ها باید در سالنهای تخصصی و توسط تیم مجرب باشد، باید هزینه کرد، اسپانسر پیدا کرد، نه اینکه به دنبال درآمدزایی بود،
پاسخ ها
دکتر هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
تا خودمون به خودمون احترام نگداریم به هیچ جا نمی رسیم.. عزیزان بد نیست یک‌سری به کنگره های پزشکی و هزینه شرکت در کنگره اون ها بزنن ببین ..بعد اقدام به برگزاری کنند..من که واقعا متاسفم
رزیدنت خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
4
بسیار بسیار بد... افتضاح.
جز بدترین ها بود
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
3
4
واقعا جای تاسف داشت برگزاری این کنگره!
بعد از کنگره علوم پایه بدترین کنگره در سال های گذشته بود.
......................!
مکان برگزاری بسیار نا مناسب. بدون جای پارکینگ برای شرکت کنندگانی که از راه دور و نزدیک آمده بودند.
سالن های بسیار کوچک با کیفیت بسیار پایین تهویه و تصاویر پاورپوینت.
کیفیت بسیار پایین غذا در سلف سرویس دانشگاه.
کیف های هدیه شده به شرکت کنندگان که کاملا یکبار مصرف بود.
بار علمی بسیار پایین در سخنرانی های ارائه شده.
پنل جراحی فقط توسط یک بیمارستان ارائه شد به طوریکه سخنرانی مدعو و سخنرانی های مقالات فقط مربوط به پرسنل یک بیمارستان اختصاص داشت که شائبه ....... در اکسپت کردن مقالات را ایجاد می کرد.
پذیرایی میان وعده بسیار ناچیز و به طوری که حتی در روز آخر یک جعبه شیرینی هم برای پذیرایی میان وعده قرار ندادن و فقط به یک چای بسنده کردند.
......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
دوست عزیز به صورت مطلق اینگونه نبود سخنران مدعو و 1نفر از سخنرانان پنل جراحی از پرسنل ان بیمارستانی كه شما فرمودید نبودند...
دکتر محسن
|
Switzerland
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
5
با سلام به دوستان و همکاران و تشکر از همکار محترم که به خوبی ضعف مدیریت در برگزاری کنگره بیان نمودند . واقعا ضروری است که همکارانی که قصد برگزاری این گونه همایش ها را دارند با استفاده از نظرات و همکاری دوستان خوش فکر و با سلیقه استفاده و مراسم را در شان حرفه و جایگاه دامپزشکان بر گزار نمایند و اگر توان و حوصله آن را ندارند ، عدم برگزاری خوشایند تر خواهد بود . . ..........................
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
2
ممنون از حکیم مهر
خط به خط ش رو خوندم و موافقم
پوستر ها رو میخوندید نمیدونستید بخندید یا گریه کنید
همه چیز فرمالیته و فیک شده
پاسخ ها
خودی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
منشا این موضوع برمیگرده به سیاست اشتباه نظام هستش که امتیاز محوری نادرستی پیش گرفتند، کما در آینده با تز های شیر فلکه سفت کن برای جوان ها منتظر فواجع بیشتر باید باشید
محمد
|
Poland
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
4
همکار عزیز خیلی ممنونم که حرف دل ما رو زدی دمتم گرم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
7
0
بنظر منکه کنگره خیلی خوبی بود جدیدا حکیم مهر سعی در تخریب شخصیت افراد را دارند
پاسخ ها
دکتر هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
واقعا شما از نحوه برگذاری و محل برگزاری وسط شهر طرح ترافیک وضع پذیرایی،او ظرف های زیبا ناهار و راضی بودید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
کنگره بی کیفیت و گرون بود
نقد صحیحی نوشته شده
ممنون از همکار گرامی و حکیم مهر بابت انعکاس مطالب
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
دوست عزیز بدون دلیل که نمی شود حکیم مهر را متهم کرد. شما اگر نظر دیگری دارید نظر خود رامشخص بفرمایید. برای من شخصا خیلی جالب هست که بدانم حضرتعالی چه حسنی در این کنگره دیدید که ما ندیدیم؟
خودی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
4
به شخصه خیلی وقته کنگره های دامی رو تحریم کردم
یک بزرگواری در یکی از کنگره های قدیم بخشی از کتاب رفرانس رو ترجمه کردند و مقاله اش کردند، این فاجعه از خاطرم نرفته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
کنگره ای در اصفهان بود
مقاله ای ارائه شد که مربوط به حوزه مسئولین من بود(من رییس دامپزشکی آن شهرستان بودم). پرسیدم که امارها مربوط به چه سالی است و صحیح به نظر نمی رسد. سخران پاسخ داد مال یکسال گذشته.
جالب بود که همکارمقاله شان (که نامش زیر مقاله درج شده بود) چندین سال قبل در سانحه سقوط هواپیما در ارومیه فوت شده بود و همکارم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
7
0
از دید حکیم مهر تمامی کنگره های جامعه از کیفیت لازم برخوردار نیستند ..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
دوست من گاهی به سایر کنگره های رشته های دیگه یک‌سری بزنید بد نیست..با مقاله ها کاری ندارم که پارتی بود یا نه..ولی برگذاری خیلی بد بود
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
از دید شما چه چیز مثبتی این کنگره داشت؟ کیفیت غذا یا بدون پارکینگ بودن و یا کیفیت سخنرانی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
شما کنگره های علوم پزشکی رو لطفا ملاک مقایسه قرار ندهید چون خیلی بالاترند ولی هدف این کنگره برگزاری در دانشگاه تهران بود خب مسلما مکان کوچکتره محل طرو غذا میشه سلف دانشکده و داخل طرح با پارکینگ محدود است
دکتر سهیل هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
5
با سلام
خوشحالم که از نظر همه بی کیفیت و بشدت بی کلاس برگذار شد. نحوه پذیرایی بشدت با بی احترامی همراه بود.ظرف غذا آهنی و مثل زندان به شرکت کنندگان ناهار داده شد شلوغ و باید پول بدی و تو صف هم وایستی .روز آخر که شاهکار بود.این هزینه ۳۰۰ هزار تومنی در دانشگاه برگذار کردن، تداخل با سلف دانشگاه واقعا توهین آمیز بود .من که هرگز شرکت نخواهم کرد.این همه مراکز با کیفیت داریم سالن همایش های رازی ووو ..چرا دانشگاه وسط شهر .پارکینگ فقط برای افراد خاص .دیگران باید بگردن ۲ ساعت دنبال پارکینگ..خیلی شرم آور بود.به کیفیت سخنرانی ها و نحوه مدیریت زمان کاری ندارم اساتید باید نظر بدن ولی بعنوان دکتر این مملکت با ۱۵ سال سابقه بشدت توهین آمیز بود
تا وقتی خودمون به خودمون احترام نگذاریم نباید از مظلوم واقع شدن حرفه شکایتی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
2
4
مشکل اصلی برگزار کننده و دانشگاه تهران است. متاسفانه در برگزاری کنگره بین المللی جراحی هم همین سهل انگاری ها و بی توجهی به وفور دیده میشد. حال اینکه دو سال قبل شاهد برگزاری عالی اون در مشهد بودیم (ترجمه همزمان، 2 تا 3 سالن سخنرانی همزمان، پذیرایی و ...). متاسفانه دانشگاه تهران نشون داده در برگزاری رویدادهای دامپزشکی نه توان اجرایی خوبی داره و نه تمایلی برای هزینه کرد. گویا دید اقتصادی دوستان به محافل علمی هم نفوذ کرده و فقط به دنبال حداکثر سود با حداقل کیفیت هستند!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
2
گذشته از تمام مواردی که دوستان مطرح کردند و کاملا صحیح بود و حکایت از کیفیت بسیار پایین کنگره بود. نکته جالب این هست در پوستر کنگره نوشته شده بود همراه با کارگاه های تخصصی! حتی یک کارگاه هم در این کنگره نتونستن برگزار کنند. جای تاسف دارد که حتی به پوستر خودشون هم نمی توانن عمل کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
2
شما دقت کنید روی پوستر کنگره زده طب حیوانات همراه بعد نصف کنگره در مورد اسب ه!
اسب حیوان همراه ه؟!
دو دوره قبل میزدن ‌طب حیوانات همراه و اسب
کلا هیچ دقتی تو کار نبود فقط صرف برگزاری و از سر باز کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
دوست دانشمند من
اگر نمی دانی مشکل خودت نیست آن دوستانی که تو را به اصطلاح لقب دکتر داده اند یادت ندادند و مقصرند والا همه می دانند اسب جزو حیوانات همراه است ه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
دوست عزیز اسب جز حیوانات همراه می باشد
روشن فکر
|
United States of America
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
1
۹ تا نظر غیرقابل انتشار
حکیم مهر ما ازت توقع انتشار مطالب بدون سانسور رو داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
3
1
ضمن تشکر از حکیم مهر که همیشه موجب انتشار واقعیت ها تکرار می کنم واقعیت ها است مطالبی به عرض می رسد:
آخر دوستان عزیز وقتی دست اندرکاران حکیم مهر که همگی به نوعی در نظام استان تهران هستند هیچ کدام در کنگره شرکت نمی کنند (البته حتما دعوت شده اند) ........................ انتظار دارید از کنگره تعریف کنند یا تعریف ها را منتشر نمایند
البته هر کاری قطعاً نواقصی دارد اما من به عنوان یک مخاطب از
نحوه چینش پانل ها
نظم موجود
دعوت از اساتید و متخصصان به نام از تمامی دانشگاه های کشور
پرداختن به موضوعات به روز و کاربردی دامپزشکی کشور ذر طب اسب، حیوانات کوچک، پرندگان و ماهیان زینتی و حیوانات اگزوتیک
که از نکات مثبت این کنگره بود بسیار راضی هستم
مقایسه کنگره ای دامپزشکی با سایر صنوف هم قیاس اشتباهی است آن دوستی که برگزار کنندگان این کنگره را متهم می کند و سالی چندین بار در کنگره های پزشکی دعوت می شود می داند که حق ثبت نام در این کنگره ها چندین برابر 300000 است
باید به آن دوستمان هم که از قیمه روز آخر خوشش نیامد عرض کنم اینجا محل تبادل علم بود عزیز جان همان علمی که تو از آن بی بهره ای و حتی نتوانستی از این همه مطلب جدید و چالشی بهره ای ببری بهتر بود ناهار را در رستوران سر کوچه منزلتان صرف می کردی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
دوست عزیز بحث قیمه یا شیرینی دانمارکی نیست. بحث سر احترام و ارزشی هست که جامعه دامپزشکان و برگزارکننده کنگره به شرکت کنندگان باید بگذارند.
یک هزینه از شرکنندگان دریافت شده و کنگره اسپانسر و نمایشگاه هم داشت. قاعدتا درآمد کنگره باید صرف برگزاری این کنگره شود. نه اینکه تهش یه چیزی واسه جامعه بماند.
متاسفم برای شما که دیدگاه منطقی ندارید و حمایت کورکورانه از جامعه انجام میدهید.
سیامک گوهرخای
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
2
4
با سلام
به نظر می رسد برخی از موارد مطروحه توسط شرکت کننده محترم اگر نگوییم مغرضانه حداقل سلیقه ای بوده است که در اینجا بنده به عنوان یکی از دست اندرکاران عوامل اجرایی صرفا به موارد اجرایی عنوان شده توسط ایشان اشاراتی می نمایم :

محل برگزاری یعنی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران دارای دسترسی بسیار آسان با وسایل نقلیه عمومی است و قطعا شرکت کنندگان می توانستند این سه روز را از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند علاوه بر اینکه روز پنجشنبه و علی الخصوص جمعه فضاهای لازم برای جای پارک خودرو در خیابانهای منتهی به دانشکده وجود داشت.
متاسفانه سالن های جانبی کنگره برای برگزاری مناسب نبود و در این خصوص با نگارنده هم عقیده هستم.
در مورد غرفه های نمایشگاهی قطعا اگر استقبال شرکتها بیشتر بود فضای بیشتری در نظر گرفته می شد و اینکه ایشان دلیل افت شرکت های نمایشگاهی را عدم مکان کافی عنوان کرده اند درست نیست.
کیفیت کیف ها کاملا با کیف های ارائه شده در کنگره های مشابه یکسان و حتی بالاتر بود . ولی با نظرشان در مورد مجله های سال ۱۳۹۰ موافقم که بهتر بود داخل کیفها قرار نمی گرفت هر چند که آن ها مجلات علمی نبودند که احیانا مطالبشان کهنه و غیر قابل استفاده شده باشد. در داخل کیفها هم باید خودکار قرار داده میشد که متاسفانه نبود.
برگه گواهی یا سرتیفیکیت ها هم مانند همه کنگره ها بود و وقتی داخل کاور قرار دارد نازک بودن آن نمایان نیست ضمن اینکه با توجه به اینکه باید اسامی روی گواهی ها پرینت شود ناجارا باید از کاغذ نازک استفاده گردد. و اصولا وقتی امضاهای مندرج در پایین گواهی ها اصل است و نه چاپ‌ شده لزومی به استفاده از هولوگرام یا مهر نیست .
دو تا از رومیزی ها در روز اول کثیف شده بود که متاسفانه تعویض نشد و ولی سایر میزها نه مستعمل بود و نه کثیف. " آبجوش هایی که باید سرپایی به چای یا نسکافه تبدیل می شد" هم از آن جملات قصار است که اصلا متوجه منظورشان نمی شوم. یعنی باید نشسته این کار انجام می شد ؟ شیرینی های دانمارکی نیز از قنادی معتبر دانمارکی تهیه و به صورت داغ و تازه ارائه می شد و نظر ایشان مبنی بر ارزانترین شیرینی ممکن کاملا اشتباه است و البته بهتر بود که در جعبه شیرینی سرو نمی شد.
صرف ناهار در محیط دانشکده و حتی در ظرفهای یقلوی همانقدر که برای ایشان از نکات منفی بود برای برخی دیگر هم نوستالژیک و جالب بود . در اکثر مواقع صفی برای دریافت غذا نبود ولی در طول مدت زمان کوتاهی صف بوجود میآمد که آن هم حداکثر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بود و همانطور که گفتند فرصت مناسبی برای گپ و گفت با اساتید بود.
اینکه چرا ناهار روز سوم قیمه بوده هم کاملا سلیقه ای است کما اینکه برخی شرکت کنندگان هم رضایت داشتند از این موضوع و نبودن غذای کبابی را باعث تنوع می دانستند.
آبسرد کن در ورودی سالن غذاخوری وجود داشت به همراه لیوان‌ یکبار مصرف و البته بهتر بود روی میزها آبمعدنی قرار داده می شد.
در مجموع ضمن احترام به نظرات نگارنده ، اذعان می نمایم که در زمان انتخاب محل دانشکده دامپزشکی برای برگزاری کنگره بر اساس دوره های قبلی پیش بینی می شد که ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر در کنگره ثبت نام نمایند و بر این اساس این محل انتخاب شد که خوشبختانه نزدیک به ۵۰۰ نفر در کنگره ثبت نام نمودند و اکثر ثبت نام‌ ها هم در دو هفته مانده به کنگره صورت پذیرفت و قطعا امکان تغییر محل برگزاری در آن مقطع زمانی میسر نبود و کمبود جا در سالن ها خصوصا در افتتاحیه ، ازدحام در راهرو در زمان پذیرایی بین جلسات و همچنین صف ناهار ، به دلیل استقبال بالا و غیر قابل پیش بینی از کنگره بود که به هرحال باید بابت مشکلات ناشی از آن از شرکت کنندگان محترم عذر خواهی نمود.
نظر شما
ادامه