کد خبر: ۵۲۶۱۱

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه حرکت به سمت خصوصی‌سازی تکلیفی است که باید دنبال شود، گفت: بخش خصوصی و دولتی باید یکدیگر را کمک کنند و رقیب نباشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، طی مراسمی ظهر سه شنبه با حضور مسئولان استانی از طرح ملی واکسیناسیون رایگان نیوکاسل طیور بومی و روستایی، سامانه آنلاین بازرسی بهداشتی و دستگاه تشخیص مولکولی «ریل تایم پی سی آر» در استان همدان رونمایی شد.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان اظهار داشت: هرچند اقدامات دامپزشکان پنهان است و آنها را نمی‌بینیم اما وقتی سر سفره هستیم و از برکات آن بهره می‌بریم به زحمات این قشر پی‌ می‌بریم.

«سیدمحمدرضا میرصفدری» با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط دامپزشکی در حوزه امنیت غذایی در استان همدان و با اشاره به اینکه امیدوارم این اقدامات در راستای برنامه کلان، توسعه‌یافتگی کشور را فراهم کند، گفت: راه‌اندازی نرم‌افزار آنلاین بازرسی بهداشتی توسط اداره کل دامپزشکی استان همدان در راستای اجرایی شدن دولت الکترونیک اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ایجاد دولت الکترونیک در راستای صرفه‌جویی و علمی کردن کار بسیار حائز اهمیت است، گفت: وقتی به شاخصه‌های اقتصادی و اجتماعی نگاه می‌کنیم، دیده می شود که این فشارها نه تنها برای ما مشکلاتی ایجاد نکرده بلکه همواره بشر وقتی در سختی قرار می‌گیرد خلاقیت و نوآوری بیشتری خواهد داشت و سطح اتکا به توانایی خود را افزایش می دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه مسئله تأمین اشتغال در کشور حائز اهمیت بوده و در این زمینه حمایت از بخش خصوصی مورد توجه است، گفت: حرکت به سمت خصوصی‌سازی تکلیفی است که باید دنبال شود.

وی با تأکید به اینکه بخش خصوصی و دولتی باید یکدیگر را کمک کنند و نباید باهم رقابت داشته باشند افزود: کمک کردن به فعالیت این دو حوزه می‌تواند موفقیت آمیز باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز با اشاره به اینکه استان همدان در بخش تولیدات فرآورده های دامی یکی از استان های امن محسوب می شود، افزود: خوشبختانه تقاضای تولیدات دامی با توجه به امنیت ایجاد شده، در استان همدان افزایش پیدا کرده است.

منصور رضوانی جلال اظهار داشت: اگر سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و امنیت غذایی در کنار هم قرار گیرند اهداف سازمانی نیز بخوبی اجرا خواهد شد.

وی گفت: ناظرین ذبح شرعی و بهداشتی در کشتارگاه های استان همدان بر کیفیت بهداشتی و شرعی دام و طیور استان همدان نظارت مستقیم دارند.

 

نظر شما
ادامه