کد خبر: ۵۲۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مشاور عالی سازمان سنجش ضمن اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش جهت جداول ظرفیت و رشته‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ از تقسیم بندی گروه‌های آموزشی این دوره خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر حسین توکلی» رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: بر اساس گروه سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مصوب ۱۸ اسفند ماه ۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای پذیرش و سنجش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی صورت می‌پذیرد.

او با اشاره به تقسیم بندی این کد رشته‌های امتحانی ادامه داد: این کد رشته‌های امتحانی شامل ۵۴ کد رشته در حوزه علوم انسانی، ۱۷ کد رشته امتحانی در حوزه علوم پایه، ۲۴ کد رشته امتحانی در حوزه فنی و مهندسی، ۲۳ کد رشته امتحانی در حوزه کشاورزی، ۱۳ کد رشته امتحانی در حوزه هنر و ۱۰۰ کد رشته امتحانی در حوزه دامپزشکی با شرایط و ضوابط مذکور برگزار خواهد شد.

توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ از دیروز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸ بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفته و لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در کلیه رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام و شرکت نمایند. 

او افزود: در نهایت پذیرش در این آزمون بر اساس قانون و مصوبات مربوط به اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور ثبت نام و توسط سازمان سنجش کشور صورت می‌پذیرد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
ایشون نمی خواد بازنشسته بشه
آدم می بینتشون تب کنکور می گیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
سردار آزمون
فقط برازنده ایشون هستش
نظر شما
ادامه