کد خبر: ۵۲۶۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اقدامات موثر انجام شده استان قزوین از مناطق پاک کشور در مبارزه با آنفلوآنزای طیور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «فاطمه خمسه» صبح چهارشنبه در دیدار «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمدرضا صفری» رئیس نظام دامپزشکی کشور، «دکتر حمید زینالی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با استاندار قزوین اظهار کرد: ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی است و فرصتی برای اطلاع رسانی که در این عرصه بسیار مهم است.

وی گفت: سلامت غذا و تقویت دامپزشکی برای ما مهم است در دو سال اخیر  بحران آنفلوانزای پرندگان داشتیم و ۶ میلیون مرغ تخم گذار نابود شد اما با عزم جدی بخش خصوصی و درایت سازمان دامپزشکی توانستیم واکسیناسیون را بخوبی انجام داده و استان را پاک کنیم و جشن پاک بودن را برگزار کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: نقش دامپزشکی در این خصوص  بسیار پر رنگ بود از استاندار نیز انتظار نگاه ویژه داریم.

خمسه با بیان اینکه بهترین کشت و صنعت دامی را داریم یادآور شد: بسیاری از استان های همجوار درگیر مشکلات دامی هستند با برنامه جلو می رویم هرچند نهاده های دامی از خارج از کشور وارد می شود اما باز موفق عمل کرده ایم.
 
 

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
5
شما بخش خصوصی رو له کردید رفت دیگ چه انتظاری دارید
ناشناس
|
Romania
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
1
3
از کرامات مدیران اداره کل دامپزشکی این بود که به مناسبت روز دامپزشکی به هر کارمند دو شانه تخم مرغ نطفه دار شرکت خروسک و ۷۵۰ گرم گوشت چرخ کرده شرکت ارشیا تقدیم کردند. می دونید تخم مرغ نطفه دار ، واقعا نطفه دار .
نظر شما
ادامه