کد خبر: ۵۲۶۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

استاندار فارس در دیدار با مدیرکل دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی استان گفت: دامپزشکی بومی استان فارس به سمت دانش روز حرکت کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «عنایت الله رحیمی» همزمان با روز دامپزشک در دیدار با مدیرکل دامپزشکی و جمعی از  شورای نظام دامپزشکی به مناسبت روز دامپزشکی، عنوان کرد: دامپروری و کشاورزی تجربه و ظرفیت بومی ساکنان استان فارس است.

 وی با اشاره به قدمت این فعالیت ها در استان، اظهار کرد: بی تردید ادامه دادن روش های قدیمی در حوزه دامپروری و دامدار و کشاورزی راهگشا نیست از این رو باید به سمت علمی کردن امور و استفاده از دانشمندان و دانشگاهیان و متخصصان این حوزه ها حرکت کنیم.

 نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: موضوعاتی همچون دامپروری، اصلاح نژاد، استفاده از گونه ها و نژاد های برتر و بهینه که بازدهی بیشتری دارند در حوزه دامپزشکی تعریف شده و دستیابی به آن از مسیر پژوهش و تحقیق و دانش می گذرد.

  دکتر رحیمی با اشاره به اثرگذاری علم دامپزشکی در سلامت جامعه بر لزوم توجه جدی به گسترش نظارت ها و حرکت به سمت دانش و فناوری های نوین تاکید کرد.

 وی از متولیان دانشکده دامپزشکی نیز خواست ، شرایط حضور اساتید و متخصصان و دانشجویان این دانشکده در نقاط مختلف استان و ارائه خدمات تخصصی به دامداران را فراهم کنند.

 استاندار فارس افزود: در صورت نیاز فرمانداری ها مکلف به همکاری در این زمینه خواهند شد.

 وی همچنین حضور متخصصان حوزه دامپزشکی در کنار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران این بخش را موثر دانست و خاطرنشان کرد: این افراد می توانند در قالب سهامدار و شریک  و یا به عنوان ناظر در مجموعه ها حضور داشته باشند.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
3
نفر اول سمت راست از چهره هاي معروف دامپزشكي فارس،،،انشالله هميشه مستدام باشن
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
1
كاش در اين ديدار مدير گل دامپزشكي در خصوص بودجه دامپزشكي در سه سال اخير و اينكه همكاران دامپزشكي سه سال است نه ماموريت ونه اضافه كار و اخيرا نه حتي حق محروميت از مطب دريافت كرده اند صحبت فرموده بودند در اين صورت روز دامپزشكي بر همگان فرخنده ميشد نه الان كه حقوق كفاف زندگي را نميدهد و .................... و حرفهاي ما هم به هيچ جا نميرسد حتي حكيم مهر هم شايد سانسور كند لذا فقط براي خداي خود مينويسيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
نفر اول سمت راست آقای مهندس مسلم اکملی کندازی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
1
زنده باد حاج مسلم اکملی مسیول روابط عمومی و دکتر بردبار ریاست محترم و معظم نظام دامپزشکی فارس
نظر شما
ادامه