کد خبر: ۵۲۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پست بانک در واکنش به خبر تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به شرکت دامی اعلام کرد شاید اشتباهی رخ داده!

به گزارش حکیم مهر به نقل از بانک مردم، چند روز پیش سایت نود اقتصادی مدعی شد که «شرکت دولتی پشتیبانی امور دام با مدیریت «ورناصری»، در سال ۱۳۹۷ طی سه فقره ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک دولتی پست‌بانک دریافت کرده است.

گفتنی است ورناصری اواسط سال ۹۶ با حکم «محمود حجتی» به عنوان مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام منصوب شد. وی چند روز پیش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور توسط دستگاه قضا بازداشت شد.

پست بانک در سال ۹۷ که طی سه فقره، ۳۰۰ میلیارد تومان به این شرکت تسهیلات داده است، خودش دارای زیان انباشته بالای ۱۱ هزار میلیارد ریالی بوده است.»


واکنش روابط عمومی پست‌بانک

اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیاردی پست بانک به یک شرکت دامی که مدیرعاملش در حال حاضر به جرم اخلال در نظام اقتصادی در بازداشت به سر می برد باعث شد تا صحت و سقم ماجرا را از روابط عمومی این بانک بشنویم.

«میرازئی پور» معاون اداره کل روابط عمومی پست بانک در این رابطه به خبرنگار سایت وقت خبر گفت: هیچ قضیه ی خاصی نیست و این موضوع از شیطنت برخی رسانه ها شروع شده است.

وی ادامه داد: هزار کار مثبت انجام میشود کسی درباره ی آن صحبت نمی کند به محض اینکه یک کار حساب نشده و نسنجیده اتفاق می افتد همه درباره ی آن می گویند.

میرزایی پور تأکید کرد: این موضوع به معنی این نیست که پست بانک کار خودش را اشتباه انجام داده!

در یک مقطعی این کار انجام شده و شاید در زمانی که اسناد و صورتهای مالی شرکت مورد بررسی قرار گرفته اشتباهی رخ داده و همه چیز البته براساس قانون در حال پیگیری است.

معاون اداره کل روابط عمومی پست بانک اظهار داشت: برخی رسانه ها دوست دارند از برخی شیوه ها استفاده کنند. اسناد و مدارک اعطای این تسهیلات وجود دارد و ما در حال تحقیق و بررسی هستیم اینکه برخی چه برداشتی از این موضوع دارند به خودشان مربوط است. هر خبر تازه ای در این مورد شد حتما رسانه ها را خبر می کنیم.

میرزائی پور در پاسخ به سؤال معطوف به سابقه بودن اعطای چنین تسهیلاتی به شرکتها در پست بانک توضیح داد: همه چیز براساس بهداشت اعتباری و درنظر گرفتن سوابق شرکتها انجام می شود و محال است که در اعطای اعتبار به شرکتها موارد قانونی در نظر گرفته نشود اما ممکن است که اشتباهاتی هم رخ دهد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی بیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
پست بانک از تمدید و یا پرداخت وام به یک کشاورز فعال که ۲۷هکتار باغ
پسته داشته و حسابش کارگرد بسیار خوبی دارد تفره رفت
کشاورزی که عضو نظام صنفی کشاورزان ایران هست
و کلیه مدارک مطابقبا قانون تسهیلات بود تسهیلات پرداخت نکرده
مبلغ کل تسهیلات ۵۰م تومن
حالا ۳۰۰میلیارد
نظر شما
ادامه