کد خبر: ۵۲۷۲۹

فردی که در یک داروخانه هشت قلم دارو قاچاق نگهداری می‌کرد علاوه بر معدومیت کالاها به پرداخت مبلغ 67،860،000 ریال جزای نقدی ‏در حق صندوق دولت محکوم شد.‏

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سید نجیم حسینی» امروز اظهار کرد: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان سقز با حضور در یک داروخانه تعداد 8 قلم داروی دامی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به ارزش ریالی کالاهای کشف شده افزود: شبکه دامپزشکی ارزش کالاهای مکشوفه را 22 میلیون و 620 هزار ریال اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان داشت: با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سقز، رئیس شعبه صالح بر رسیدگی با توجه به خارجی بودن داروهای مکشوفه و عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی و.... به استناد بند الف ماده 113 قانون امور گمرکی اتهام وارده را قاچاق تشخیص و مشارالیه را به پرداخت مبلغ 67 میلیون و 860 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

حسینی بیان کرد: همچنین با توجه به نظریه کارشناسی دامپزشکی شهرستان سقز مبنی بر غیر قابل مصرف بودن کالاها حکم به معدوم کردن داروهای مذکور داده شد.

وی اضافه کرد: با اعتراض متهم به رأی شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سقز، شعبه چهارم تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی رأی شعبه بدوی را عیناً تائید و ابرام کرد.

 
نظر شما
ادامه