کد خبر: ۵۲۷۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: رسالت دانشگاه پرورش انسان‌های متعهد و مسئول برای خدمات‌رسانی به جامعه است لذا دانشکده دامپزشکی در عرصه خدمت به جامعه و رونق تولید نقش خطیری بر عهده دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از     فارس، «دکتر علی‌اکبر امیری» شامگاه دیروز در مراسم روز ملی دامپزشک که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دامپزشکان بالاترین توانایی و مهارت، دانش و تخصص را در مدیریت منطقه در خصوص رصد بیماری‌های دام، حفظ و ارزش مواد غذایی و زنجیره‌ غذا از مزرعه تا سفره را بر عهده دارند .

وی خطاب به دانشجویان رشته دامپزشکی اظهار داشت: دانش و تجربه خود را در خصوص استفاده مناسب از داروهای دامی و کنترل بیماری‌های منتقله از دام به انسان آپدیت کنید .

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد سنندج با بیان اینکه این دانشکده ۲۵ نفر عضو هیات علمی و تحقیقاتی دارد، گفت: ۶۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشکده تحصیل می‌کنند .

امیری یکی از اقدامات بخش دامپزشکی را ساماندهی واگذاری رشته دکترا در راستای ارتقاء و کیفی سازی خدمات در این حوزه برشمرد .

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مجید
|
United States of America
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
همین حالا هم استان کرمانشاه و آذربایجان غربی از نظر دامپزشک بیکار به حد اشباء رسیدن باید برای این دوستان جوان برای آینده درخشان کاریشان (اگر کار دامپزشکی خواهند کرد ) تبریک گفت .
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
دوستان عزیز که تازه شروع به تحصیل در رشته دکترای دامپزشکی کرده آید از بنده که پنج ساله مدرک دکترامو گرفتم بشنوید که چی میگم
همین اول کار دست نگه دارید و خیلی شیک و مجلسی انصراف بدید واقعا دامپزشکی تو ایران هیچه هیچ، شیش سال درس می‌خونید بعد شیش سال دقیقا عین روز اول هستید و هیچی بهتون نشون نمیدن مگه اینکه خودتون علاقه مند باشید و مطالعه آزاد داشته باشید
و ضمنا پس از اخذ مدرک کار مورد علاقتونو پیدا نمیکنید
نمیگم کار نیست ، اما باید تن به کارهایی بدید که حقوقشون در حد حقوق یه کارمند خیلی ساده هستش، اینم بماند که چقد شغل سختیه
نظر شما
ادامه