کد خبر: ۵۲۷۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی:
«دکتر محسن نفر» افزود: درصددیم تا با ایجاد تعامل بیشتر میان رشته‌های پزشکی و دامپزشکی، متخصصان این علوم در کنار یکدیگر به انجام تحقیقات و پژوهش‌های مشترک بپردازند ...

حکیم مهر: معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشته‌های پزشکی و دام‌‌‌‌‌‌پزشکی تلفیق نشده ولی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار برنامه‌های آموزشی دام‌‌‌‌‌پزشکی نیز شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسکانیوز، «دکتر محسن نفر» معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره آموزش پزشکی و دامپزشکی در این دانشگاه گفت: همان‌‌‌طور که رشته روان‌‌‌‌شناسی و روان‌‌‌پزشکی به علوم پزشکی داده شده، رشته دام‌‌‌‌پزشکی نیز به این بخش سپرده شده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه رشته‌های پزشکی و دامپزشکی در دانشگاه آزاد تلفیق نشده است اضافه کرد: برنامه‌های آموزشی دام‌‌‌‌پزشکی سر جای خود بوده و طبق روال برنامه‌های قبلی پیش می‌رود اما در حال حاضر بخش اداری دامپزشکی زیر نظر معاونت علوم پزشکی رفته است.

او ادامه داد: من به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار بخش علوم پزشکی بوده و رشته‌های مهندسی و علوم انسانی این دانشگاه به طور تخصصی به افراد دیگری سپرده شده است؛ بنابراین دامپزشکی نیز بر عهده معاونت علوم پزشکی گذاشته شده تا توجه بیشتری به این رشته شود.

نفر در ادامه گفت: هدف از سپردن آموزش دامپزشکی به معاونت علوم پزشکی، ایجاد ارتباط بیشتر بین رشته‌های دام‌‌پزشکی با پزشکی بوده و نوع درس‌ها، نحوه درس خواندن در این رشته، قرابت بیشتری با رشته‌های پزشکی دارد.

او ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی به رشته‌های دامپزشکی نیز مانند رشته‌های پزشکی نگاه می کنیم بنابراین قرار است نظارت بیشتری به این رشته‌‌ها داشته باشیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: ارتباط تنگاتنگی میان این دو علم مهم و اثرگذار وجود دارد؛ بر همین مبنا درصددیم تا با ایجاد تعامل بیشتر میان رشته های پزشکی و دام‌‌‌پزشکی، متخصصان این علوم در کنار یکدیگر به انجام تحقیقات و پژوهش های مشترک بپردازند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
6
به رشته دامپزشکی نیاز هست تا با قبولی با رتبه 400 هزار کمبود بودجه و دخل دانشگاه محترم آزاد تامین شود،
Vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
4
احتراماً
نگاه های بدون تبعیض بین پزشکی و دامپزشکی _ ارتباط تنگاتنگ دانشگاهی _ تحقیقات مشترک پزشکی و دامپزشکی،
هیچ دردی از معضلات دامپزشکی را تسکین نخواهد داد.

* برنامه ریزی اصولی / ساماندهی وضعیت ناخوشایند معیشتی دامپزشکان / تثبیت جایگاه واقعی دامپزشکی در جامعه / خروج از فضای بی کیفیتی آموزش دامپزشکی / قطع کامل ارتباط مالی با کارفرمایان / اطلاع رسانی نقش مهم دامپزشکی مرتبط با تامین امنيت غذایی و نیز ارتقاء سطح سلامتی مردم در جامعه از طریق رسانه ها و صدا و سیما، می‌تواند تبعات خوبی برای دامپزشکی داشته باشد.
حسین ترابی
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
1
شما به دامپزشکی حتی نگاهی برتر دارید و برایش تبلیغات کاذب هم راه می اندازید زیرا با چند برابر درآمد رشته پزشکی بطوریکه حتی در بعضی واحد ها رشته دامپزشکی هزینه سایر رشته را نیز تامین می کند در حالیکه نه نیاز به کادر علمی متخصص پزشکی و نه نیاز به واحد بیمارستانی و اتاق های عمل آنچنانی و دستگاهها و آزمایشگاههای روز تشخیصی پاراکلینیکی و وسایل و امکانات درمانهای اشعه ای و..... دارد و یک استاد دامپزشکی شما با ماهیانه ۷-۸ ملیون تومان جای دوست و دشمن را هم نشان میدهد در حالیکه یک پزشک متخصص را با ماهیانه ۱۰۰ ملیون تومان هم فقط صبح ها نمی توانید کامل در اختیار داشته باشید حالا پیدا کنید پرتقال فروش را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
1
..... زدید به این رشته ................ با افزایش ظرفیت .تکمیل ظرفیت .ایجاد دانشگاههای جدید مثل بابل سنندج شبستر و................. آبروی ما فارغ التحصیلارو بردید.
نظر شما
ادامه