کد خبر: ۵۲۸۰۹
 

نماینده مردم شریف شهرستان های شهرضا و دهاقان و سرپرست فرمانداری شهرضا طی بازدیدهای جداگانه ای با حضور در محل شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا با رئیس و دیگر کارکنان این شبکه دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا، «سمیه محمودی» نماینده مردم شریف شهرستان های شهرضا و دهاقان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور در محل شبکه دامپزشکی این شهرستان به مناسبت روز ملی دامپزشکی با رئیس و کارکنان دیدار و گفتگو نمود.

ابتدای این دیدار «دکتر حمید رئیس زاده» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا گزارشی از عملکرد شبکه و مشکلات پیش روی تحقق اهداف سازمانی ارائه نمود و خاطر نشان کرد: اطلاع دقیق مسئولین از وظایف، مسئولیت ها و سختی کار دامپزشکی، قوت قلبی برای یکایک کارکنان در انجام وظایف است.

سپس محمودی نماینده مردم شریف شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی به رئیس و دیگر کارکنان این شبکه، در ادامه دامپزشکی را یکی از مهم ترین ارکان بهداشت و سلامت جامعه برشمرد و پیرامون اهمیت اجرای وظایف و مسئولیت ها به نحو احسن و تاثیر بسزای آن ها در زندگی اقشار مختلف جامعه مطالبی را بیان نمود.

«ناصر اسدی»  سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا و هیات همراه نیز با حضور خود در این شبکه ضمن عرض خداقوت به رئیس و دیگر کارکنان، فرارسیدن روز ملی دامپزشکی  را به آنان تبریک گفتند.

دکتر رئیس زاده در این بازدید سرپرست فرمانداری شهرضا را از نزدیک با فعالیت بخش های مختلف این شبکه آشنا نمود.

ناصر اسدی در پایان این دیدار صمیمانه  ضمن سپاس و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان در امر خطیر سلامت جامعه، برای تمامی کارکنان زحمتکش این شبکه آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

 
نظر شما
ادامه