کد خبر: ۵۲۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

استاندار البرز گفت: امسال اعتبارات استانی دامپزشکی البرز 70 درصد افزایش یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «عزیزالله شهبازی» استاندار البرز ظهر امروز در حاشیه افتتاح آزمایشگاه تخصصی تشخیص بیماری های دام، طیور و اسب های وارداتی استان که در اداره کل دامپزشکی البرز صورت گرفت، با اشاره به اینکه امسال اعتبارات استانی دامپزشکی البرز 70 درصد افزایش یافت، گفت: به دنبال این اقدام انتظار می رود سطح تلاش و پویایی این اداره کل نیز بیش از پیش ارتقا یابد.

استاندار البرز با بیان اینکه به روند فعالیت ها و تأثیرگذاری اقدامات دامپزشکی اشراف کامل دارم، ادامه داد: عملکرد صحیح دامپزشکی این استان تأثیر غیرقابل انکاری بر سلامت چند استان همجوار البرز دارد. واحدهای بزرگ و مهم دامپروری کشور در البرز مستقر هستند و این استان در حوزه صادرات و واردات دام نقش کلیدی ایفا می کند.

وی با تشریح شرایط استان در حوزه های مختلف، مطرح کرد: البرز در حوزه جذب تسهیلات رونق تولید رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و با تلاش های صورت گرفته امسال 59 واحد تولیدی از تملک بانک ها خارج شده و به مدار تولید بازگشته اند.

شهبازی اضافه کرد: البرز امسال علیرغم رشد بالای مهاجرت با کاهش دو درصدی نرخ بیکاری و افزایش 1.5 درصدی مشارکت اقتصادی مواجه شد که این آمار علاوه بر اینکه توفیقی برای استان محسوب می شود بار مسؤولیت ها را نیز افزایش می دهد.

استاندار البرز اذعان کرد: در بودجه امسال موفق شدیم توجه ملی را به ضعف زیرساخت های استان جلب کنیم و به واسطه این امر برای نخستین بار در تاریخ البرز شاهد رشد 15 درصدی اعتبارات عمرانی البرز باشیم. در سند آمایش استان، کشاورزی و دامپروری جایگاه ویژه ای دارد از این رو دامپزشکی در این راستا نقش کلیدی و حیاتی را ایفا می کند.

شهبازی بیان کرد: با توجه به اهداف شعار سال مبنی بر رونق تولید و تأثیر توسعه صنعت دامپروری در ارتقای تولید و اشتغال استان، اداره کل دامپزشکی نقش مهمی دارد. جای خرسندی دارد که بر اساس سیاست های کلان دولت مبنی بر تمرکز زدایی از پایتخت، تفویض اختیار کامل در حوزه دامپزشکی به استان ها صورت گرفته است.

وی افزود: آرمایشگاهی که امروز افتتاح شد، تأثیر مهمی در تشخیص و شناسایی بیماری های دامی در استان در راستای تأمین سلامت مردم دارد. براساس مأموریت های محوله از سوی دولت و نظام، مجموعه استان در سایه فهمی مشترک به دور از حواشی در مسیر رشد و آبادانی البرز حرکت می کنیم.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
1
اگر ۷۰ درصد بودجه ی دامپزشکی البرز افزایش پیدا کرده است، چرا اضافه کار و ماموریت ۲۰ نفر از استخدامی های قبولی ۹۶ را حذف کرده اند؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
4
صرف دادن حقوق پایه ۲۹۰۰ برای یک دکتر دامپزشک با ۵ سال سابقه کار قبلی و هزار بدبختی در آزمون استخدانی و.. قبول شغل پر مسئولیت فعلی در استان البرز واقعا طنز تلخی است که مدیران این استان رقم زده اند.
نظر شما
ادامه