کد خبر: ۵۲۸۷۲
 

معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان ‌با تبریک روز دامپزشکی، از نزدیک با کارکنان و مراجعین به این اداره گفتگو کردند و از مسائل و نقطه نظر حاضرین آگاهی یافتند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فرمانداری نجف آباد، در ادامه «مهندس مجتبی راعی» با تقدیر از فعالیت های ارزشمند و پیگیری های مستمر کارکنان شریف اداره دامپزشکی شهرستان، ایشان را یکی از اصلی ترین عوامل موثر در رشد و بالندگی مقوله سلامتی جامعه برشمرد.

وی وظیفه کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان را علی رغم وجود مشکلاتی نظیر کمبود نیرو، امکانات ترابری و ... بسیار مبرز و ارزشمند خواند و با تبیین ضرورت نظارت مستمر و پویا بر فعالیت های تولید محصولات مستقیم و جانبی صنعت دام و طیور، تولید تخم مرغ غنی شده از اسید فولیک در شهرستان را که برای اولین بار در کشور تحت نظارت دامپزشکی به بازار مصرف منطقه ای عرضه گردید را یک موفقیت قابل توجه و برندسازی موفق برشمرد.

راعی از مردم شریف و فهیم شهرستان خواست تا به عنوان بازوی نظارتی، اداره دامپزشکی شهرستان را در تحقق امور مربوطه و مقابله با افراد سود جو و فرصت طلب که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازند، یاری و همراهی نمایند .

 
 
نظر شما
ادامه