کد خبر: ۵۲۹۲۷

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اداره کل دامپزشکی استان با دکتر شهرام موحدی مدیرکل دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی» نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان با حضور در محل این اداره کل با «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل، «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع، «حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا کیانی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و «مهندس کوروش دهقان» مسئول حراست دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ابتدای این دیدار دکتر شهرام موحدی مدیر کل دامپزشکی استان مطالبی را پیرامون نحوه شکل گیری و تاریخچه دامپزشکی نوین در ایران بیان نمود.

وی در بخشی دیگر اهم وظایف سازمان دامپزشکی کشور در سطح  جامعه در سه بخش پیشگیری، کنترل و ریشه کنی بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت برتولید تا عرضه فرآورده های خام دامی را تشریح نمود.

دکتر موحدی در ادامه گزارشی ازاهم اقدامات دامپزشکی استان در یکساله گذشته پیرامون واکسیناسیون دام ها، پایش و مراقبت بیماری ها، نظارت بهداشتی دامپزشکی برواحدهای تولیدی، نگهداری، توزیعی و عرضه فرآورده های خام دامی و صادرات فرآورده های خام دامی خوراکی و غیرخوراکی را ارائه نمود.

وی در ادامه سخنان خود به مشکلات موجود بر سر راه تحقق اهداف سازمانی اشاره نمود و تصریح کرد: کمبود شدید نیروی انسانی و خودروهای عملیاتی ویژه خدمت رسانی در مناطق سخت و صعب العبور استان را از مهم ترین مشکلات امروزی دامپزشکی استان اصفهان است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به واسطه حضور در محل این اداره کل در پایان سخنان خود حمایت بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اهداف والای سازمان دامپزشکی کشور در سطح جامعه را خواستار شد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی  عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان خداقوت به مدیرکل و دیگر کارکنان دامپزشکی استان در ادامه پیرامون نقش سازنده و ارزنده سازمان دامپزشکی کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به رشد و تعالی صنعت دامپروری این مرزو بوم مطالبی را بیان نمود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به وسعت و تعدد وظایف سازمان دامپزشکی کشور اشاره نمود و تصریح کرد: با توجه به اطلاع از مشکلات عدیده حوزه دامپزشکی استان به خوبی به مظلومیت و سختی کارِ این نهاد خدمت رسان در سطح جامعه واقف هستم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: سازمان دامپزشکی کشور یکی از مهم ترین و تاثیرگزارترین ارکان نظام سلامت کشور است و در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی کشور، حمایت کامل خود را از طرح ها و لوایح قانونی مرتبط با دامپزشکی اعلام می دارم.

 
نظر شما
ادامه