کد خبر: ۵۲۹۷۰
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
رئيس سازمان نظام دامپزشكي كشور:
«دکتر محمدرضا صفری» افزود: تعرفه خدمات دامپزشکی متاسفانه با نرخ تورم تناسب ندارد و آخرین تعرفه موجود، نزدیک به دو سال قبل (پایان سال ۹۶ اعلام شده است ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: تعرفه خدمات دامپزشکی متاسفانه با نرخ تورم تناسب ندارد و آخرین تعرفه موجود، نزدیک به دو سال قبل (پایان سال ۹۶) اعلام شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر محمدرضا صفری» ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار داشت: سازمان نظام دامپزشکی فعالیت‌هایی در زمینه آموزش، رتبه بندی ها، تایید صلاحیت ها، تنظیم روابط بین اعضا، دفاع از حقوق کسانی که از سازمان خدمت می‌گیرند و... انجام می دهد.

وی ادامه داد: این سازمان از سال ۷۲ تاسیس شده و اقداماتی از قبیل صدور پروانه های بهداشتی مراکز دامپروری به موجب قانون نظام جامع دامپروری، تائیدیه بهداشتی دامداری های روستایی و عشایری، آموزش بهره برداران را انجام داده است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: ۱۵ هزار فقره پروانه بهداشتی بهره برداری، تاسیس و موافقت اصولی دام، طیور و آبزی پروری امسال در کشور صادر و تمدید شده است.

صفری افزود: ۱۰۰ هزار فقره پروانه موافقت اصولی، تاسیس و بهره برداری واحدهای تولیدی دام، طیور و آبزی پروری از ابتدای فعالیت این سازمان تاکنون در کشور صادر شد که حدود یک ششم این پروانه ها امسال صادر شده است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد موافقت نامه‌های اصولی صادر شده در سال جاری موافقت جدید است که تعداد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲ برابر افزایش یافته است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ایران یاد آور شد: بر اساس قانون، وظیفه صدور پروانه های صنفی دامپزشکی برعهده این سازمان بوده و تا کنون چهار هزار پروانه در این حوزه صادر و تمدید شده است.

صفری گفت: سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تایید صلاحیت های حرفه ای باز آموزی و آموزش دانش آموختگان و فعالان این حوزه را در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس پذیرش دانشجو و تعداد رشته ها در دانشگاه ها توسط این سازمان پیگیری می شود.

در دانشگاه آزاد، رشته دامپزشکی ذیل رشته پزشکی قرار گرفت

وی ادامه داد: بر اساس موافقت ها و همکاری سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با دانشگاه آزاد، رشته دامپزشکی ذیل رشته پزشکی قرار گرفته تا بر اساس استانداردهای لازم آموزش دامپزشکی انجام شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ایران، تعداد اعضای این سازمان را ۳۹ هزار و ۳۱۳ نفر عنوان کرد و گفت: یک هزار و ۴۰۰ نفر سالانه به تعداد اعضای این سازمان افزوده می شود.

صفری خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده تعداد اعضای نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تا پنج سال آینده پنج هزار نفر افزایش می یابد که این مهم مشکلاتی را برای این سازمان به همراه دارد.

ورودی دانشگاه ها در رشته های دامپزشکی حدود سه برابر نیاز کشور است

وی ادامه داد: سالانه باید ۵۰۰ نفر دکتر دامپزشک به اعضای سازمان نظام دامپزشکی ایران افزوده شود در حالی که اکنون ورودی دانشگاه ها در رشته های دامپزشکی حدود سه برابر نیاز کشور است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ایران افزود: پذیرش دانشجوی رشته دامپزشکی تا سال گذشته حدود ۲ هزار نفر معادل چهار برابر نیاز کشور بود که با همکاری دانشگاه آزاد به یک هزار و ۵۰۰ نفر کاهش یافته است.

افزایش تعرفه های دامپزشکی با نرخ تورم فاصله بسیاری دارد

صفری عدم تناسب تعرفه های خدمات دامپزشکی با تورم را از جمله مهمترین مشکلات این حوزه دانست و گفت: آخرین افزایش تعرفه خدمات دامپزشکی پایان سال ۹۶ انجام شده و بر اساس برنامه های انجام شده، امسال نیز مقداری به این تعرفه ها افزوده می شود که با نرخ تورم فاصله بسیاری دارد.

وی بیان کرد: در مجلس اصلاح قانون در مورد نحوه تعرفه گذاری های خدمات دامپزشکی مطرح شده است.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: مهم ترین فعالیت سازمان نظام دامپزشکی دوره های توانمندی باز آموزی حرفه ای است که در این راستا ۸۰۰ دوره آموزشی تعریف شده در استان ها متناسب با نیاز آن ها انجام شده، برگزاری هفتمین کنگره بین المللی طیور بر اساس آخرین یافته های علمی در حوزه بیماری پرندگان، برگزاری کالج های تخصصی و دوره باز آموزی برای اخذ پروانه زیر نظر با سابقه ترین افراد همراه با دوره عملی و ارتقای کیفی آموزش از دیگر در دانشگاه ها از دیگر موارد است.

صفری، از برگزاری هفتمین همایش ملی بیماری های طیور بهمن ماه امسال در کشور خبرداد و افزود: در این همایش آخرین یافته ها در بیماری های پرندگان مطرح می شود.

بهره برداری از کالج خصوصی دامپزشکی، از برنامه های سازمان نظام دامپزشکی است

وی، بهره برداری از کالج خصوصی دامپزشکی در کشور را از برنامه های سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این کالج با هدف آموزش همکاران توسط همکاران باتجربه به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ۲۳ دانشکده دامپزشکی در کشور وجود دارد که ۱۱ دانشکده آنها آزاد و ۱۲ دانشکده دولتی بوده و تعداد این دانشکده ها بیش از نیاز کشور است.

نرخ بیکاری در دوره دکتری ۱۵ درصد است/عمده بیکاری در کارشناسان و کاردان های دامپزشکی

وی افزود: در خصوص نرخ بیکاری دامپزشکی بررسی لازم را انجام ندادیم و وزارت کار گزارش های فصلی در این زمینه ارایه می دهد اما نرخ بیکاری در دوره دکتری ۱۵ درصد است و عمده بیکاری در کارشناسان و کاردان های دامپزشکی مشاهده می شود.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: اگر در مواجه با موضوع بیکاری ضوابط و مقررات را درست اجرا کنیم بستر اشتغال برای سایر افراد در این حوزه ایجاد می شود.

صفری بیان کرد: مهم تر از مشکل بیکاری، بد کاری است. همکاران شاغل خدماتی که ارایه می دهند از دریافتی کمی برخوردار هستند. این مشکل در بحث ناظرین بهداشتی و همکاران دیگر نیز وجود دارد.

بیمه سلامت دام باید مورد حمایت قرار گیرد

وی در خصوص بیمه سلامت دام اظهار کرد: بیمه سلامت برای حیوان تعریف شده و باید آن را حمایت کنند و یک نوع بیمه سلامت در دنیا به نام پت برای نگهداری از حیوانات خانگی مرسوم است و در ایران نیز افرادی هستند که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند با توجه به رسالت سازمان نظام دامپزشکی در ارایه خدمات بهداشتی و حفظ سلامت کلینیک های دامپزشکی درصدد هستیم با همکاری بخش خصوصی این بیمه نیز در ایران به کار گرفته شود. همچنین یک نوع بیمه از طریق صندوق کشاورزی تحت عنوان بیمه اجباری دام ها علیه بیماری های مشترک وجود دارد.

صفری خاطرنشان کرد: رتبه بندی و تایید صلاحیت دانشکده های دامپزشکی در راستای افزایش کیفیت آموزش در دستور کار این سازمان قرار دارد.

 

۹۵ درصد واکسن های دامی و ۳۵ درصد واکسن های طیور در کشور تولید می شود

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز در این نشست گفت: اکنون ۹۵ درصد واکسن های دامی و ۳۵ درصد واکسن های طیور در کشور تولید شده و بقیه اقلام مورد نیاز بر اساس نیاز از خارج وارد می شود.

«دکتر قاسم رضائیان زاده» افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و بهره گیری از شرکت های دانش بنیان، تولید پنج درصد واردات واکسن دامی و ۶۵ درصد واکسن طیور در مدت یک تا سه سال آینده در کشور در دستور کار سازمان دامپزشکی قرار دارد.

وی با یادآوری واردات واکسن طاعون نشخوارکنندگان کوچک تا سال گذشته ادامه داد: اکنون واکسن این بیماری در کشور تولید و آمادگی صادرات آن به سایر کشورها نیز وجود دارد.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور افزود: ۱۰۸ کارخانه تولید دارو در کشور وجود دارد که که داروهای تولیدی این کارخانه ها توسط شرکت پخش مرکزی و استانی در سطح استان ها توزیع می شود.

رضائیان افزود: هفت هزار و ۲۰۰ مرکز بخش خصوصی در این حوزه فعال بوده و وظیفه تولید و عرضه دارو را در کشور برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ قلم واکسن از جمله تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک امسال با وجود تحریم ها در کشور تولید شده است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان، و یک هزار و ۵۳۹ روستا، دارای ۸۰۰ واحد مرغداری صنعتی، ۴۹۱ واحد گاوداری صنعتی و ۱۹۱ واحد کارگاه پرورش آبزیان است.

 
 
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
2
13
نرخ بیکاری دامپزشکی بالای ۵۰ درصد هست
پاسخ ها
حسین ترابی
| United States of America |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
همکار محترم اینها صداشون از جای گرم درمی آد و دامپزشک با حقوق یک میلیون تومان را نیز شاغل حساب می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
12
سلام وقت بخیر ، احتراماً بنده حدود شش ساله که فارغ‌التحصیل شدم، و به دلیل نداشتن سرمایه شخصی و آشنا هنوز بیکار می باشم و شرمنده خانواده هستم و به عنوان فردی بی عرضه شناخته میشوم . باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
منم شرایطم مثل شما هست . بی کاری بیشتر از ۵۰ درصده ، کسی که حقوقش زیر یک تومان هست هم شاغل به حساب میارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
سلام

لطفا اسم و فامیل خودتونو و شهر محل سکونتو بفرمایید
ممنون میشم
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
8
از تعداد 50 نفر ورودی ما در دانشگاه الان 5 نفر در دامپزشکی اشتغال دارند
دامپزشکان اسم دکتر رو یدک میکشند در صورتی که از جایگاه دکتر بودن خیلی دورن و نمی خواهند در ان جایگاه باشند لطفا بیایید برای ارتقا این رشته کاری کنیم
الان طوری شده طرف حاضره پرستاری بخونه دامپزشکی نخونه واقعا جای تاسف داره
Dr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
4
5
جناب دکتر صفری ما قشر کلینیسین دامپزشکی هیچی ازتون نمیخوایم فقط از شما به عنوان حامی بخش خصوصی از سازمان دامپزشکی بخواید این بازرسی های الکی و دست و پاگیرشان را کم کنند و هر بار با بهانه های جدید سنگ جلو پای کلینیسین ها نندازن..واقعا ادارات کل دامپزشکی شورشو دراوردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
شما تا بحال کوچکترین حمایتی از طرف نظام دامپزشکی دیده اید !!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
8
در صورت دقت در بیانات ریاست نظام دامپزشکی فقط متوجه نا کارآمدیهای سیستم موجود میشویم که بعد از بیش از بیست سال هنوز هم در ابتدای راه هستند .................................
مثل معروف حلوا حلوا گفتن است .
صدور بی کیفیت و غیر کارشناسانه هزاران پروانه و موافقت اصولی ، موضوع افتخار آمیزی نیست !! چهل هزار عضوی که از کمترین خدمات ممکن نظام دامپزشکی هم برخوردار نیستند .......................
انتخاباتی که هیچ موقع بدرستی برگزار نشده و اگر شده با حداکثر بیست درصد اعضا بوده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
4
2
درود همکاران

دوست عزیزی که شش ساله بیکارن مشخصات خودشونو و شهرشونو بفرمایند با شماره نظام دامپزشکی تا دراسرع وقت براشون کار معرفی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
به همین سادگی...
اون وقت آبروش رو هم حفظ می کنی؟
چرا شما شماره تلفن نمیدین تا براتون زنگ بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
4
2
سلام همکاران عزیز

افرادیکه بیکار هستند لطفا مشخصات و شماره نظام دامپزشکی خودشونو اعلام فرمایند درهمین صفحه تا ادر اسرع وقت از مراکز نظام دامپزشکی شهرستانها باهاشون تماس گرفته بشه.ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
همش حرفه
یکی نیس به اینا بگه مشخصات شخصی افراد نمیشه در جای عمومی منتشر کرد
دکتر بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
بله تماس میگیرن باهاتون با حقوق یک و چهارصد و بدون قرارداد و بیمه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
4
رئیس سازمان فرمودن قبل ۱۴ مهر تعرفه ها ابلاغ میشه
۱ . رئیس نظام تقویم ندارند
۲ . چهل هزار نفر عضو نظام دامپزشکی همه سرکارن
۳ . رئیس نظام .....................
۴ . هنوز ۱۴ مهر نرسیده
دوستان نظرات خودتونو بفرمایید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
صد تا 14 مهر دیگه داریم.
سالش رو نگفتند
شما فکر کن صد سال دیگه را میفرمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
به نظر بنده ایشان چهل هزار دامپزشک را ............ کردند و با افتخار میگن تعرفه ها مربوط به ۲ سال پیش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
4
3
دوستان عزیزی که بیکار هستند فقط شماره نظام دامپزشکی خودشونو بفرستند. لازم نیست سایر مشخصات ارسال بشه.
فقط در یک فراخوان نظام دامپزشکی تهران ۵۰۰ نفر دکتر دامپزشک نیاز داره.
بانهایت تاسف تعداد زیادی از افرادیکه دراینجا پیامهای منفی میفرستند باپیگیری دکتر دامپزشک نیستند. لذا فقط باارسال شماره نظام دامپزشکی در اینجا دفاتر نظام دامپزشکی را یاری دهید تا باشما تماس گرفته بشه.
ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دوست عزیز شما شماره تماستونو بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
شما دنبال دامپزشک یک میلیون تومنی هستید وگرنه با نام ناشناس کامنت نمی گذاشتید
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
عزیزجان بله درست میگید ما دامپزشک نیستیم و بخاطر بیکاری رفتیم دنبال کار ازاد واقعا متاسفم .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
2
خطاب با اون عزیزی که نوشته اند شماره تلفن بدهید.
عزیزم
اگر شما خودتان اسم و شماره تلفن بدهید ، ظرف چند ساعت چندین هزار جویای کار براتون زنگ میزنند و اون وقت باورتون میشه
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
1
3
دوستی که میگن کار زیاده و هست کار اگه بود زحمتش رو به شما نمی دادیم خودمون پیدا می کردیم کار هست ولی با 1 میلیون حقوق از حقوق کارگران ساختمانی هم کمتر میدن شاید برای بعضی ها حقوق خیلی زیادی باشه که اینقدر راحت تن به این حقوق ها میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
اون همکاریکه تن به این حقوق میده دقیقا شخصی از بین خود ماهاست
نه تعهد داره نه شخصیت کاری. اگر متحد باشیم اگر انجمن صنفی فعالی داشته باشیم این اتفاق نمیوفته.حتی تا الان یک نفر شهامت اینو نداشته بگه این شماره نظام منه و این مدته بیکارم یا تجربه ی خودشو با ما به اشتراک بذاره.حقوق یک تومنو منو شما قبول میکنیم وگرنه کسی از اسمون که نیومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
2
1
همکاران عزیز

همکاران محترم
فقط شماره نظام دامپزشکیتونو خواستم اگر بیکار هستین تا از طریق نظام پیگیری بشه. نه اسم نه مشخصات دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
همینکه کسی شماره نمیده معلومه چقدر مورد اعتمادید!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
چرا شما خودتون رو معرفی نمی کنید؟
شماره تلفن بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ممکنه مشخصاتی از خودتون ذکر بفرمایید؟و اینکه از طریق نظام چه استانهایی؟
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
دکتر جان عزیز شما چرا .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
2
همون بهتر که بهمون میگن ............. تو استانی که ۶۰درصد اعضای نظام از بخش دولتی و رییسش هم از بخش دولتی چه انتظاری دارین؟ ۵۰ درصد مشاغل بخش خصوصی را میدن به افراد بخش دولتی با پروانه نیمه وقتشون. کجای کارین شما..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
1
2
سلام مجدد همکاران عزیز

تقاضایی که داشتم و اعلام میکنم ارسال فقط شماره نظام دامپزشکی جهت معرفی کار به افرادیست که بیکار هستند.چون این کار شخصی نیست خواهشا نفرمایید چه کسی هستم. صادقانه شماره نظام دامپزشکی خودتونو ارسال و فقط بفرمایید چه مدتیه بیکارین.
همین.باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
ناشناس عزیز
چطور انتظار دارید وقتی شما حاضر نیستی هیچ نشان و ردی از خودت بذاری بقیه اینجا چیزی بذارن.
من دو سال بیکارم.18 سال پیش هم فارغ‌التحصیل شدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
دوستان من امتحان میکنم و شماره نظامم رو میفرستم و نتیجه این کار رو در همین جا به اشتراک میذارم.یا اگه حکیم مهر قبول کنه که گزارشش رو بره.
205216 دو سال بیکار و جویای کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
بنده دکتر دانپزشک با شماره نظام ۲۰۷۲۹۴ از اصفهان هستم که الان حدود ۶ ساله که بیکارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
1
1
درود

منهم بادوست ناشناسمون موافقم.بیشتر این افراد دکتر دامپزشک نیستند. چون مشخصه شماره نظام دامپزشکی ندارند وگرنه ارسال شماره نظام چه ایرادی داره؟صداقت وجود نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
آقای موافق یعنی یک نفر دکتر دامپزشک توشون نیست؟!
اینکه شماره ارسال نمیکنن چون یک نفر ماشناس بصورت سرکاری میگه شماره نظامتون رو اینجا بذارین.از کجا معلومه که اصلا ایشون سمتی داشته باشن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
0
2
سلام
همکار دامپزشکمان با شماره نظام ۲۰۵۲۱۶ با نظام دامپزشکی اصفهان و تهران سریعا تماس بگیرن.
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
عجب راهنمایی و کمک بزرگی!!
شما کفتین شماره نظام بدین باهاتون تماس میگیریم.
حالا نگرفتین اشکال نداره.
الان میگین با نظام دامپزشکی تماس بگیرین اونم دو تا استان مختلف!
شما اگر سمتی داشتید شماره تلفن من توی نظام هست.نظام تهران.کارتون رو راحت تر کنم.
وقتی گفتم سرکاریه از اولش معلوم بود.
من زنگ بزنم یا برم اونجا بگم همونیم که شماره نظامش رو کامنت کرد؟!
از اونجایی که قول داده بودم تمام مراحل رو اینجا در معرض دید و قضاوت همه همکاران قرار بدم.پیگیر میشم و باز هم اینجا کامنت خواهم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
دوستان و همکاران گرامی
جهت اطلاع عرض میکنم که هیچ کس با من تماس نگرفته تا الان و فکر نکنم بگیرن.
خدا رو شکر من به امید نظام و دیگر موعیان ننشسته ام و از راه های حلال دیگه با زحمت کسب روزی میکنم.
فقط خواستم همکاران دیگر از تجربه شخصی من استفاده کنن و منتظر کمک هیچ مسئولی نباشن.و عملا هم ثابت شد.
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
من دکترای دامپزشکی دارم . الان ۷ ساله که بیکارم . تو مدت صدها بار به اداره دامپزشکی و نظام دامپزشکی اصفهان مراجعه کردم و به قول خودشون برای کار ثبت نام کردم ولی دریغ از یه مورد کار . باور کنید تو این چند سال از رانندگی اسنپ گرفته تا ماساژوری انجام دادم تا بتونم روزگار بگذرونم و جای بسی تاسف داره که با ۴۱ سال سن باید خدا رو شکر کنم که ازدواج نکردم وگرنه الان باید شرمنده زن و بچه هم میبودم . هر باری هم که به ادارات زیربط مراجعه میکنی با چنان برخورد بد و زننده ای مواجه میشی که بعد از یه مدت کلا قید اینارو میزنی . تجربه شخصی من اینه که ورود به رشته دامپزشکی مساوی بیکاری و توهین و بدبختی و افسردگی طولانی مدت و تباهی کامل عمر و زندگیته و بدتر و دردآور تر از اینا لقب دکتری که بهت میگن. با تشکر
نظر شما
ادامه