کد خبر: ۵۳۰۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

طی ابلاغ حکمی از طرف محمدباقر حاج کاظمی مدیرکل دامپزشکی استان زنجان، «دکتر امیرعلی کلانتری» به عنوان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبورعسل اداره کل دامپزشکی اسـتان زنجان منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، در مراسمی که در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان زنجان برگزار گردید، «دکتر امیرعلی کلانتری» به عنوان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبورعسل معرفی گردید.

در این جلسه که با حضور مدیر کل دامپزشکی استان، معاونین، مسئولین ادارات ستادی و شهرستانی و همکاران شاغل در اداره کل دامپزشکی استان زنجان برگزارشد، از زحمات «دکتر مجید اسکندرپور» قدردانی گردید.

در این حکم آمده است:

همکار محترم جناب آقای دکتر امیرعلی کلانتری                    

با سلام و دعای خیر؛

با عنایت به تجربه، توانمندی، تعهد و شایستگی، بدینوسیله از تاریخ 1398/07/25 به سمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبورعسل اداره کل دامپزشکی استان زنجان منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از منابع انسانی موجود و سایر ظرفیت ها در تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
2
0
با سلام. " اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبورعسل " جدیده؟ جالبه؟ اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم با اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان تو اداره کل دامپزشکی زنجان یکیه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
بله - اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان مختص استانهای ساحلی بوده و در سایر استانها طیور ، زنبور عسل ، آبزیان و کرم ابریشم با هم می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
صحت خواب
دکتریارقلی
|
Hong Kong
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
با سلام و تبریک فراوان خدمت آقای دکتر کلانتری امیدوارم در تمامی مراحل زندگیشون موفق باشن آقای دکتر کلانتری از نیروهای بسیار توانمند و متخصص در صنعت طیور هستن و واقعا استحقاق چنین پستی دارن و امیدواریم سازمان چنین نیروهایی رو در استانها شناسایی کرده و از تخصصشون در پستهای سازمان استفاده کنه
نظر شما
ادامه