کد خبر: ۵۳۰۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرماندار شهرستان کلات در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دامپزشکی از جمله نهادهایی است که در شهرستان می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «مهدی ناصری» گفت: جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می طلبد تا جبهه تولید بیش از پیش تقویت شود.

وی گفت: دکتر رفیعی پور رییس سازمان دامپزشکی کشور را از مدیران مجاهد و جهادی در عرصه مدیریتی کشور می دانم که از نزدیک با دغدغه های شهرستان ها آشنایی دارد و اهل کار میدانی و عملیاتی است.

ناصری اذعان داشت: علیرغم تمام ظرفیت های شهرستان هنوز از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده و با وجود اشتغال ۹۰ درصد مردم شهرستان در حوزه دامپروری امور این حوزه سنتی است و لذا نیازمند انتقال تجارب و دانش روز در جهت صنعتی کردن و استفاده از فناوری های نوین تولید برای بهره وری بیشتر هستیم.

ناصری خواستار رفع محدودیت در توسعه و گسترش صنایع طیور در شهرستان شد و افزود: در صورت بروز کانون بیماری های دام و طیور ایجاد توازن در صنایع دام و طیور می تواند از خسارات متعدد جلوگیری کند لذا لازم است محدودیت های ایجاد صنایع یادشده برداشته شود

در ادامه حجت الاسلام صاحبی امام جمعه شهرستان کلات اظهار کرد: کلات دارای ظرفیت های بسیاری است و ظرفیت های حوزه دامپروری، رودخانه، پوشش گیاهی ارزشمند و.... در این شهرستان به مثابه یک گنج است.

وی گفت: شهرستان کلات جزو مناطق محروم و مرزی است و حضور مردم در شهرستان مهم ترین مولفه برای تامین امنیت است و برای ماندگاری مردم باید زمینه های اشتغال را فراهم کنیم که دامپروری بهترین ظرفیت را برای این منظور فراهم می کند که در این زمینه نقش سازمان دامپزشکی کشور بسیار مهم و اثرگذار است.

یادآور می شود در ابتدای این‌جلسه حسن آذریان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کلات اظهار کرد: شهرستان‌کلات دارای ۳۶۰ هزار راس دام سبک، ۹۰ هزار راس دام عشایری، ۵۰۰۰ راس دام سنگینو تولید حدود ۷۰۰ تن ماهی سرآبی ظرفیت های مطلوبی را در اختیار استان و کشور قرار داده است.

وی گفت: با توجه به وقوع ۲۰ مورد سیل در شهرستان از سال گذشته اقدامات مناسبی را برای پیشگیری از افزایش خسارت ها داشته ایم و در نیمه اول سال هیچگونه کانون بیماری دام و طیور در شهرستان گزارش نشده است.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
1
6
ارزیابی سازمان دامپزشکی کار فرماندار نیست کار مرغدار و دامدار و جامعه دامپزشکی خصوصی و دولتی است
...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
1
3
مدرک تحصیلی این فرماندار چیه؟
ایشون دامپزشک هم باشند فوق فوقش می توانند ارزیاب اداره کل دامپزشکی استان باشند
نه سازمان دامپزشکی کشور
آدم یاد نظرات کارگردان سینما درباره ترکیب تیم ملی فوتبال می افته یادش بخیر داریوش مصطفوی همون موقع گفت ما تاحالا اومدیم بگیم چرا فلان بازیگر در فلان فیلم شما بازی کرد یا نکرد؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
2
کامنت من بدون توهین بود و واقعیت این روزهای دامپزشکی. چرا منتشر نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حکیم مهر طرفداری کافیه
نظر شما
ادامه