کد خبر: ۵۳۰۷۸
 

وضعیت آزمایشگاه های مرجع، تولیدات و فعالیت های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در نشستی به کارشناسان سازمان جهانی بهداشت دام گزارش شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر صلاح حَمامی» و «دکتر ناتالی بلاچ» دو تن از اعضای تیم کارشناسان خبره اعزامی سازمان جهانی بهداشت دام (OIE ) که به منظور ارزیابی و آنالیز خدمات دامپزشکی (PVC) بخش دولتی و خصوصی ایران در کشورمان به سر می برند، پیش از ظهر شنبه در جلسه ای با حضور مدیران موسسه رازی شرکت کردند.

این هیئت، امروز در نشستی با «دکتر محمدحسین فلاح» سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری، «دکتر غلامرضا حنیفی» معاون تضمین کیفیت، «دکتر کیوان تدین» مدیر امور بین الملل، تعدادی از رؤسای بخش های مختلف موسسه رازی و «دکتر بهمن عابدی کیاسری» مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور، فعالیت آزمایشگاه های مرجع، تولیدات و ارتباط موسسه رازی با بخش خصوصی را مورد ارزیابی قرار دادند.

گفتنی است، کارشناسان اعزامی از طرف سازمان جهانی بهداشت دام، طی دو هفته حضور در کشورمان، ساختار، تشکیلات نیروی انسانی، منابع انسانی، منابع مالی و فرآیندها، دستورالعمل ها و استانداردهای این حوزه اعم از بخش دولتی و غیر دولتی را بررسی کردند.

 
نظر شما
ادامه