کد خبر: ۵۳۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه هم اندیشی اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی امور درمانی دامپزشکی استان آذربایجان غربی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در تاریخ چهارم آبان ماه در ساختمان مرکزی جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر، در این جلسه پس از خوش آمدگویی «مهندس رسول جلیلی» ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، «دکتر پورمحمود» رئیس هیئت مدیره انجمن به صورت مبسوط مطالبی را درخصوص فلسفه تاسیس انجمن صنفی امور درمانی دامپزشکی استان ارائه نموده و ضرورت توجه سازمان های ذی ربط به انجمن های صنفی در تصمیمات استانی و کشوری را تشریح کرد.

در ادامه جلسه، « دکتر اطمینانفر» نائب رییس انجمن در خصوص اهمیت بخش درمان دامپزشکی در سلامت جامعه و درخواست پیگیری تعرفه ها درمانی مطالبی ارائه نمود.

در ادامه، «دکتر ذاکر» در خصوص دخالت های درمانی افراد غیرمجاز در حوزه درمان دامپزشکی که می تواند موجب تحمیل ضررهای مادی و همین طور تهدید سلامت جامعه گردد، گزارشی را ارائه نمود.

در نهایت «دکتر شیرخانی» در مورد مشکلات به وجود آمده در سالیان قبل در خصوص وام های تخصیصی به بخش درمان دامپزشکی در سطح استان ارائه گزارش نموده و خواستار تخصیص و تسریع وام به بخش درمان در سطح استان شد.

در خاتمه جلسه مهندس جلیلی در خصوص مطالب ارائه شده، توضیحاتی را بیان داشته و دستورات لازم را ارائه نمود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
2
تمامی موارد مطروحه از طرف اعضای انجمن صنفی در این جلسه هیچ ربطی به طرف مقابل ندارد!
نظر شما
ادامه