کد خبر: ۵۳۱۳۰

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سرگرد شهرام طولابی نژاد» فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان بافق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی از خودرو‌ها مقدار ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت بوقلمون خارج از شبکه بهداشت و قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف که راننده دستگیر و با توجه به حساسیت موضوع و نداشتن ارائه مدارک دامپزشکی، پرونده مربوطه به همراه گوشت‌های مکشوفه جهت بررسی‌های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

سرگرد طولابی نژاد تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق همچنین طی عملیاتی دیگر حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو ایسوزو باری مشکوک که در بررسی از خودرو ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم ماهی قزل الا خارج از شبکه بهداشت و قاچاق حمل می‌شد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، ارزش ریالی ماهی‌های مکشوفه را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پرونده مربوطه به همراه ماهی‌های مکشوفه جهت بررسی‌های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

 

نظر شما
ادامه