کد خبر: ۵۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

کمیتۀ تخصصی بررسی فعالیت‌های حوزۀ کاری نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست «دکتر سامد برومندفر» تشکیل جلسه داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، جلسۀ کمیتۀ تخصصی با موضوع بررسی چالش‌های موجود در حوزه‌های کاری مرتبط با نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان به ریاست مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و با حضور هیئت همراه و اعضای کمیتۀ مربوطه، در محل سالن جلسات این اداره کل، تشکیل شد.

دکتر سامد برومندفر، مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور به وجود ظرفیت‌های علمی و عملیاتی خوب در استان اشاره کرد و اظهار داشت: وجود دو دانشکدۀ دامپزشکی و استفاده از علم به‌روز و تجربۀ استادان این دو دانشکده، همچنین وجود متخصصین و کارشناسان ارشد در مجموعۀ دامپزشکی استان، فرصت بسیار مغتنمی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد و انتظار سازمان دامپزشکی کشور را از این اداره کل -برای کمک در پیشبرد اهداف سازمانی- به مراتب بیشتر می‌کند.

دکتر برومندفر افزود: وظیفۀ ما در سازمان دامپزشکی به عنوان اعضای ستادی، انجام برنامه‌ریزی، طراحی شیوه نامه‌های کاری و دستورالعمل‌ها است و ادارات کل دامپزشکی و شبکه‌های تابعۀ مستقر در استان‌ها، صف مقدم فعالیت‌های حاکمیتی دامپزشکی هستند.

وی ادامه داد: سازمان دامپزشکی کشور تمام تلاش خود را خواهد کرد که وظایف ستادی را به خوبی انجام داده و آنچه برای سازمان دارای اهمیت است، ابلاغ دستورالعمل‌های مناسب و کاربردی است که بتوانند مثمر ثمر بوده و خدمات‌رسانی را مطلوب (تسهیل و تسریع) کرده و ضمن رفع چالش‌های موجود، احتمال ایجاد عوامل کندی در انجام مراحل تولید و توزیع انواع فرآورده‌های خام دامی را کاهش دهد.

دکتر برومندفر بیان داشت: برای نیل به اهداف سازمان دامپزشکی کشور در حوزۀ دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، «برنامه محوری» در دستور کار قرار گرفته است و پیش از ابلاغ، پیش‌نویس طرح در اختیار استان ها قرار داده شده تا از تجربه و علم متخصصین و کارشناسان فعال در استان‌ها استفاده تا به بهترین شکل ممکن، چالش‌های موجود برطرف شود و به عبارتی، اجرای طرح، بومی سازی شود.

در ابتدای این جلسه، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه، اظهار داشت: علیرغم وسعت و جمعیت کم استان در سطح کشور، پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزۀ دامپزشکی در این استان وجود دارد.

«دکتر حسینعلی سلطانی» بیان داشت: این استان با تولید سالانه حدود بیست‌وچهار هزار تن ماهی سردابی (قزل‌آلا) رتبۀ اول کشوری را داراست و در زمینۀ تولید خوراک آبزیان نیز رتبۀ اول و سوم کشوری متعلق به تولیدکنندگان این استان بوده است.

دکتر سلطانی گفت: کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان استان، با تولید حدود دویست‌وپنجاه هزار تن انواع خوراک آبزبان، علاوه بر تأمین نیاز داخلی به این محصولات، در زمینۀ صادرات محصولات تولیدی خود موفق عمل کرده‌اند.

سپس، مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه به همراه مدیرکل، معاون سلامت، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد از کارخانه‌های تولید خوراک دام، طیور و آبزیان «فرادانه» و «کیمیاگران تغذیه» به نمایندگی از تولیدکنندگان انواع خوراک دام بازید کرده و تسهیل و تسریع در فرآیندهای نظارت بهداشتی این صنعت را نوید دادند.

















انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
با سلام
سازمانی که خوابیده یا خودش رو به خواب زده، ادارات کل و شبکه ها خوابگاهی برای کارمندان، چند درصد از کارکنان شبکه ها هم حقوق میگیرند و هم بیرون برای خودشون کاسبی باز کردن، طرف استخدام میشه تا ظهر میچرخه بعد از ظهر با یه مجوز پاره وقت مشتری یابی میکنه ، ویزیت، دارو ، واکسن و هزار کار دیگه.
بازنشسته میشه هم حقوق داره، هم باکلی امتیاز داروخانه میزنه ، بیمارستان میزنه ، نون بخش خصوصی رو آجر میکنه ، جوون مردم هم تازه سربازی تموم کرده ناامید از همه جا مدرک به دست میشه افسرده، به خدا قسم که حتی بعضی از شما دولتی ها .............. مشغول ضمه جوونا هستین، قوانین سازمان و نظامتون به درد ........... میخوره. ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
حرفاتون درسته البته همه مثل هم نیستند
ولی مشغول ضمه را دقت کن درست بنویسی عزیز برادر
نظر شما
ادامه