کد خبر: ۵۳۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

نیوزلند یکی از کشورهای پیشرو در عرصه دام‌پروری مبتنی بر چراگاه است. شرکت «سیلور فرن فارمز» یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید گوشت مرتعی نیوزلند که تا پیش‌ازاین محصولات آن تنها در رستوران‌ها و قصابی‌های اختصاصی شهر نیویورک عرضه می‌شد، پس از دریافت بازخوردهای مثبت از سوی مصرف-کنندگان، محصولات خود را عرضه عمومی کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از عیارآنلاین، شرکت «سیلور فرن فارمز» بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده گوشت گوسفند و گاوِ تغذیه‌شده با علوفه و گیاهان مراتع در نیوزلند، در ماه اکتبر به بازار خرده‌فروشی آمریکا و در ۱۴ فروشگاه «فیر­وی» که در سراسر منطقه سه ایالت راه‌اندازی شده، وارد شده‌است.

محصولات گوشتی مرتعی این شرکت پیش‌ازاین برای رستوران‌ها و قصابی‌های اختصاصی و بخش‌هایی از کمپانی «مارکس» در دسترس بوده است. با مشارکت جدید شرکت سیلور فرن فارمز و فروشگاه‌های فیروی، مصرف­کنندگان آمریکایی برای اولین بار به بسته­‌های کوچک محصولات این برند دسترسی پیدا می‌کنند.

تولید گوشت از چراگاه بدون استفاده از جیره غذایی اضافی

«مت لوکستون» رئیس بخش فروش آمریکای شرکت سیلور فرن فارمز گفت: «نیویورک یکی از پایتخت‌های بزرگ غذا در جهان است و ما مشتاقیم که تجربه خوراک لذیذ را در خانه­ نیویورکی­‌ها فراهم کنیم. محصولات ما چندین سال است که رستوران‌ها و قصابی‌های شهر نیویورک موجود هستند و بعد از دریافت بازخوردهای مثبت از سوی مصرف­کنندگان، ما مطمئن شدیم که این شهر میل و رغبت زیادی برای محصولات گوشتی نیوزلند دارد که صد در صد از چراگاه­‌ها تغذیه شده‌اند».

کشاورزان شرکت سیلور فرن فارمز با داشتن برنامه صد در صد استاندارد، بالاتر از استانداردهای صنعتی نیوزلند که در جهان نیز پیشرو ­هستند، قرار دارند تا گوشت دام‌هایی را تولید کنند که صد در صد از علوفه طبیعی تغذیه کرده‌اند و در چراگاه پرورش‌یافته‌اند و هیچ آنتی‌بیوتیک یا هورمون و غذای اضافی در مدت‌زمان زندگی آن‌ها استفاده نشده است.

استفاده از سیستم ردیابی برای تائید سلامت و کیفیت گوشت

شرکت سیلور فرن فارمز سطح بالایی از مراقبت را برای تضمین سلامت و صحت محصولات تولیدی و زنجیره عرضه دارد و با شرکت اوریتین همکاری داشته تا از سیستم ردیابی آن‌ها برای تائید منشأ گوشت قرمز تولیدی خود استفاده کند. این شرکت به‌زودی بر روی محصولات تولیدی خود یک "QR-Code با سیستم ردیابی را نمایش خواهد داد که به مصرف‌کنندگان امکان تشخیص مبدأ گوشت و کیفیت محیطی آن را می‌دهد.

نیوزلند یکی از کشورهای پیشرو در سیستم دام‌پروری مبتنی بر چرا

نیوزلند یکی از معدود مکان­های جهان است که دام‌پروری مبتنی بر چراگاه در آن به پتانسیل واقعی خود می­رسد. سیستم ملی ردیابی حیوانات (NAIT) در نیوزلند یکی از بهترین سیستم‌ها در جهان است و به یک پیش‌فرض و تعیین هویت الزامی، برچسب‌های شناسه تولد و قابلیت ردیابی حرکت حیوان نیاز دارد. سیستم دام‌پروری مبتنی بر چرا در نیوزلند یکی از سیستم‌های پیشرو در پایداری زیست‌محیطی است و برای اولین بار ازنظر شاخص حفاظت از حیوانات، برابر با استانداردهای حفاظت و یکی از چهار کشور جهان برای دریافت درجه استاندارد عالی شناسایی شد.

شرکت سیلور فرن فارمز تلاش‌های کشور را برای تحقق اهداف پایدار با حذف ۲۳.۸ تن پلاستیک از زنجیره عرضه در سال ۲۰۱۷، هدف‌گذاری کاهش مصرف آب و فاضلاب تا ۱۰ درصد (تا سال ۲۰۲۰) و کاهش انتشار گازهای گلخانه­ای تا ۳۰ درصد (تا سال ۲۰۳۰) برای سایت‌های پردازش خود رهبری می‌کند. تاکنون این شرکت چندین طرح ابتکاری برای پرداختن به تغییرات آب و هوایی و کاهش آن بر محیط‌زیست اجرا کرده است.

منبع: Prnewswire

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
در اینصورت ما دقیقا کجاییم . . .
نظر شما
ادامه