کد خبر: ۵۳۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال رشته برخی از فرزندان اعضای هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی تخلف محسوب می‌شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر اکبر ترکی» با اشاره به جلسه  کمیسیون بهداشت  با وزیر بهداشت اظهار کرد: در جلسه‌ای که بین اعضای کمیسیون بهداشت مجلس و وزیر بهداشت برگزار شد موضوع  انتقال دانشجویان علوم پزشکی از خارج به داخل کشور  و نیز تغییر رشته فرزندان برخی اعضای هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس مخالف چنین رانت‌هایی در زمینه انتقال رشته از دامپزشکی به پزشکی و حتی پویش صندلی هستند و شخص وزیر بهداشت نیز موضع محکمی در این خصوص دارد.

او تأکید کرد: انتقال دانشجویان رشته دامپزشکی به پزشکی  در سال ۹۷ غیرقانونی تلقی می‌شود. البته در سال ۹۶ تعدادی به پزشکی منتقل شده‌اند که در این خصوص کمیته‌ای متشکل از کمیسیون بهداشت مجلس، وزارت بهداشت، وزارت علوم، دانشگاه آزاد و مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی‌های بیشتر در زمینه تخلفات ایجاد شده تشکیل می‌شود.

ترکی گفت: تمام اعضای کمیسیون بهداشت مجلس پذیرفته‌اند که انتقال رشته برخی از فرزندان اعضای هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی تخلف محسوب می‌شود و باید به مراجع قضایی معرفی شوند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس یادآوری کرد: ۱۳۴ نفر در گذشته درخواست خود را جهت انتقال از رشته‌های مختلف به پزشکی داده‌اند که به درخواست آن‌ها ترتیب اثر داده نشده است .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
ترتیب اثر داده نشد!!!!!!!!!! لطفا بازه 15 ساله را بررسی کنید
نظر شما
ادامه