کد خبر: ۵۳۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یک سگ به همراه صاحبش به دلیل حمله به شهروندان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سرهنگ عباس مرادی»، روز شنبه در  کلانتری ۱۰۱ تجریش، گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۲ تا ۲۳ در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر اینکه یک قلاده سگ در خیابان دزاشیب نسبت به آسیب رساندن به دو نفر از شهروندان اقدام کرده که هماهنگی لازم با اورژانس انجام شد.

وی افزود: یک واحد گشت خودرویی و یک واحد گشت موتورسوار در محل این حادثه در خیابان دزاشیب حاضر شدند که با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد ماجرا از این قرار بود که مالک این سگ شب‌ها سگ را برای گردش به خیابان می‌آورد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: به علت سوءمصرف مواد مخدر شب گذشته حال او بد می‌شود و کنار خیابان می‌افتد. یک شهروند که قصد داشته به این فرد کمک کند، با مرکز فوریت‌های اورژانس تماس می‌گیرد و متعاقبا با پلیس تماس می‌گیرد و اظهار می‌کند این فرد کنار خیابان افتاده است.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس از این فرد می‌خواهند علائم حیاتی فردی که روی زمین افتاده را بررسی کند. به محض این که شهروند از خودرو پیاده می‌شود که علائم حیاتی فرد را بررسی کند، سگ به صورت رهاشده اقدام به حمله کردن به شهروند می‌کند و آن را از ناحیه پا مصدوم می‌کند.

سرهنگ مرادی گفت: یکی دیگر از شهروندان که از خیابان رد می‌شده صحنه را مشاهده می‌کند و به قصد کمک می‌آید که این سگ مجدداً شهروند دوم را هم مصدوم می‌کند، لذا با توجه به حساسیت موضوع و اینکه این سگ از نژاد پیتبول و سگ گارد است و نفرات زیادی را به این شکل مصدوم و زخمی کند، هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: سریعاً دو اکیپ دیگر از همکاران در محل حاضر شدند و توانستند سگ را قلاده بزنند و با استفاده از هولدر متوقف کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: هماهنگی‌های لازم با اورژانس انجام شد. دو نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و یکی از مصدومین بعد از ۱۳-۱۲ ساعت در مرکز درمانی همچنان بستری است. حال عمومی این فرد خوب است. نفر دوم به صورت سرپایی که دو فقره گازگرفتگی از ناحیه پا داشته است، پانسمان شده و جهت آزمایشات لازم در خصوص بیماری هاری در مرکز درمانی رفتند و اقدام به آزمایش دادن کردند.

وی گفت: پرونده این فرد هم به مرجع قضائی منعکس شده تا دستورات لازم در خصوص محل نگهداری سگ و خود این فرد صادر شود تا تصمیم گرفته شود که چه باید کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
3
اقدام به آزمایش دادن کردن؟؟
نظر شما
ادامه