کد خبر: ۵۳۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

طی حکمی از سوی «دکتر ولی الله واعظی» مدیرکل دامپزشکی استان تهران «دکتر مسعود حجتی» به سمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در این حکم آمده است با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی بموجب این حکم به سمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان منصوب می گردید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال و تحت زعامت مقام معظم رهبری و سیاستهای اجرایی دولت تدبیر وامید و با بهره گیری از توان بالقوه نیروهای متعهد ومتخصص زیر مجموعه وبا ایجاد هماهنگی بین بخشی وبرنامه ریزی اصولی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

دکتر ولی الله واعظی

مدیرکل دامپزشکی استان تهران

لازم به ذکر است طی مراسمی که با حضور «دکتر سعید کرمی» معاون سلامت و «دکتر سید علی سیدعلی بابائی» معاون توسعه و منابع اداره کل برگزار شد، «دکتر  مسعود حجتی» که پیش از این به عنوان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان تهران مشغول به فعالیت بود به عنوان رئیس جدید اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان منصوب و از زحمات «دکتر سعید رفیعی» رئیس پیشین اداره دامپزشکی شهرستان قدس تشکر و قدردانی گردید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
تو اون اداره چه خبره دكتر سعيد رفيعي رئيس پيشين اداره دامپزشكي شهرستان قدس تقدير و تشكر شد!!!! چي ميزنيد واقعا حالا ما زير خبر خودتون كه نميتونيم نظر بنويسيم اينجا تو حكيم مهر مينويسيم بلكه بياييد و بخونيد بريد اصلاحش كنيد تو اون اداره يه نفر نيست يه بار خبراتون رو بخونه
نظر شما
ادامه