کد خبر: ۵۳۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان به همراه «دکتر کامران درخشنده» رئیس اداره دارو و درمان اداره کل و «دکتر امیرحسین نقی پور» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از درمانگاه های حیوانات خانگی در استان بازدید و از نزدیک مشکلات و فعالیت های آنان را بررسی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، مدیرکل دامپزشکی استان همدان ضمن بازدید از بخش های مختلف این درمانگاه ها، اظهار داشت: با توجه به تمایل نگهداری حیوانات خانگی و نیاز آگاهی مردم از خدمات بهداشتی و نگهداری اصولی حیوانات خانگی و وجود برخی بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان، دامپزشکان ما بهترین افرادی هستند که می توانند در جامعه نحوه نگهداری حیوانات خانگی، مسائل و مشکلات بهداشتی را با توجه به مهارت و تخصص های علمی که دارند با ارائه آموزش، مراقبت و پیشگیری از بیماری های قابل انتقال به انسان را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده و سلامت جامعه را تضمین کنند.

وی در ادامه از امکانات این درمانگاه ها بازدید کرد و گفت: فعالیت کلینیک های دامپزشکی در پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام بسیار حائز اهمیت بوده و می توانند دامپزشکی استان را در پیشگیری از بیماری های دامی کمک نمایند.

دکتر محمودرضا رسولی افزود: خدمات کلینیک های دامپزشکی محدود نبوده و درمانگاه های عمومی و مجاز، آماده ارائه خدمات به تمام دام ها می باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر 47 درمانگاه نیمه وقت و تمام وقت، 45 داروخانه دامپزشکی، پنج واحد آزمایشگاه، 18 مرکز مایه کوبی و شش شرکت پخش دارو در حوزه دام و طیور استان همدان فعالیت دارند.

 مدیرکل دامپزشکی استان در پایان این بازدیدها ضمن ارائه توصیه و راهنمایی، دستورات لازم جهت رفع نواقص و مشکلات به واحد دارو و درمان این اداره کل را صادر نمود.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
1
0
درمانگاه نه بلکه مرکز واکسیناسیون مستقل و خرده فروشی
نظر شما
ادامه