کد خبر: ۵۳۴۴۶
 

در یکی از فرودگاه‌های شهر مسکو، در شرمتییوا، مردی به دلیل داشتن یک گربه خیلی سنگین اجازه سوار شدن به هواپیما در پرواز مسکو - ولادی وستوک را پیدا نکرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از اسپوتنیک، گربه چاق با صاحبش از شهر «ریگا به مسیر ولادی وستوک» حرکت می‌کردند که در کنترل دامپزشکی فرودگاه یک کارمند فرودگاه چندین بار تمام وسایلشان را اندازه گیری و وزن کرده است و پس از انجام کار‌های متداول به صاحب گربه گفته است که حیوان خانگی اش نیز همانند چمدان‌ها باید وزن شود. پس از انجام کار روشن شد که ویکتور - گربه چاق - ده کیلوگرم اضافه وزن داشته و به همین دلیل باید در قسمت بار و چمدان‌ها سوار شود.

این مرد روس سعی کرد تا به کارمند فرودگاه توضیح دهد که این کار برای گربه اش خطرناک است، اما کارمند فرودگاه از پذیرفتن مسئولیت و نقض دستورالعمل‌ها خودداری کرد. سپس میخائیل صاحب گربه، نیز نتوانسته سوار هواپیما شود .

این مرد روس در چی یافتن راه حلی برای سوار کردن گربه اش به هواپیما تصمیم می‌گیرد گربه‌ای شبیه به او را که وزن کمتری داشته پیدا کند و جای گربه خود روی دستگاه وزنه ببرد تا بتواند با گول زدن ماموران فرودگاه گربه خانگی اش را وارد هواپیما کند. در نهایت تلاش‌های میخائیل نتیجه داد و گربه چاق داستان ما کارت پرواز خود را به همراه صاحبش دریافت کرد .
نظر شما
ادامه