کد خبر: ۵۳۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
اگر بخواهیم واقع بین باشیم، از هوچی‏گری و برجسته کردن برخی فعالیت‎ها پرهیز کنیم، وظایف اصلی و مسلم خودمان را انجام ندادیم. زیرا بیشتر وقت خود را صرف حاشیه کردیم و بجای اینکه تعامل داشته باشیم بیشتر تقابل داشتیم / شرکت نظام سبز سلامت را تأسیس کردیم که اصلاً کارایی ندارد و فقط هزینه تحمیل می‎کند ...

حکیم مهر -  دکتر میرمهدی طاهری که به رسم گذشته اکنون نیز در مؤسسه تحقیقات شیلات ایران ارتباط کاری و نزدیکی با دکتر عباسعلی مطلبی عضو برجسته شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم دارد و خود نیز عضو آن شورا بوده است در گفتگو با شماره نوروزی نشریه نسخه دامپزشکی به انتقاد از تأسیس شرکت سبز سلامت نظام دامپزشکی پرداخته است.

وی درباره عملکرد شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم می‎گوید : به عنوان یک عضو شورا این نقد را می‏پذیرم و نقد به من نیز وارد است، هرچند شورایی که 17 نفر عضو داشته با نظر 2 تا 5 نفر آدم تغییر خط مشی نمی‏دهد.

 

 نفر سمت چپ : دکتر طاهری

 

دکتر طاهری می‏افزاید : اگر بخواهیم واقع بین باشیم، از هوچی‏گری و برجسته کردن برخی فعالیت‎ها پرهیز کنیم، وظایف اصلی و مسلم خودمان را انجام ندادیم. زیرا بیشتر وقت خود را صرف حاشیه کردیم و بجای اینکه تعامل داشته باشیم بیشتر تقابل داشتیم. این تقابل‎ها مانع بود و وقت ما را صرف پاسخگویی به حرکات دیگران یا در واقع نقدهای غیرمرتبط با وظایفمان نسبت به دیگران کرد.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد دوره سوم توسط دکتر آقامیری در خصوص تشکیل صندوق تعاون و رفاه می‏گوید: در طول 4 سال ، هیأت مدیره‎ها می‎توانستند برای صندوق رفاه مؤثرتر باشند.

دکتر طاهری می‎افزاید : شرکت نظام سبز سلامت را تأسیس کردیم که اصلاً کارایی ندارد و فقط هزینه تحمیل می‎کند. ما آن چیزهایی را که می‏توانست اثرگذار باشد رها کردیم و خلاصه اینکه به شاخه‎ها چسبیدیم، نه ریشه‎ها!

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسئول کشتارگاه تحت پوشش نظام سبزسلامت
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
0
0
باکمال تاسف اطلاعات اقای دکترطاهری به علت مشورت نکردن با رییسش اندک است .باخوشحالی من برخلاف سالهای گذشته زیرنظر این شرکت نه تنها امسال پاداش عیدی خودرابه موقع گرفتم بلکه حقوق اسفندرانیز با ان گرفتم .لذابایدازمدیرباتجربه اینشرکت که بادلسوزی پیگیراجرای این اقدام میباشدتشکرنمودهرکارجدیدی ابتدانواقصی داردکه باهمکاری ونقدمفیدمی توان انرابرطرف نمود.
ملايم زاده
|
-
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
0
0
......................... لطفا در اين زمينه هم توضيح بدهند. نكته بعد بين نسخه دامپزشكي و دكتر باهنر چه رابطه اي هست ظاهرا كه هيچ ولي باطنا بعععللله . ...........
حجت
|
-
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
0
0
بنده در يكي دو جلسه از جلسات به عنوان ميهمان حاضر بودم. ....... به تابعيت از ...... در طي چند سال در جلسات فقط ميوه خوردند و به اشتباهات دكتر اقاميري لبخند زدند. .........................
حقگو
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
0
0
ايا سريالي كه ....... را نشان مي داد ديه بوديد؟ اعتبار و نام نيك سايت حكيم مهر را با مصاحبه يا درج خبر از ........ خدشه دار نكنيد. دكتر لطفي از شما بعيده؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه