کد خبر: ۵۳۵۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر تعاونی تامین کالای صنف چلوکباب گفت: اکنون تمام مواد به وفور در بازار هست آنقدر که نگرانی برای فاسد شدن گوشت‌های داخل انبار وجود دارد پس گزینه گران شدن به سبب کمبود کالا تقریبا صفر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «ناصر حسینی» مدیر تعاونی تامین کالا صنف چلوکباب و چلوخورشت در خصوص تاثیر افزایش قیمت بنزین بر روی خدماتی که این اتحادیه ارائه می‌دهد گفت: تا الان هیچ افزایش قیمتی نداشتیم و اگر واحد صنفی این اقدام را کرده تخلف بوده و ما شدیدترین برخورد را با آن خواهیم کرد.

رئیس سابق اتحادیه عرضه کنندگان چلوکباب و چلوخورشت ادامه داد: در حال حاضر قیمت گوشت، برنج، مرغ و سایر مواد اولیه صنف ما هیچ تغییری نداشته پس لزومی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد به طور کلی تا زمانیکه قیمت این مواد ثابت باشد ما هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داد از سوی دیگر گشت‌های بازرسی اتحادیه فعالیت خود را در این ایام بیشتر کرده و به صورت سر زده به واحدهای صنفی استان تهران مراجعه می‌کنند ضمن آنکه به گزارشات مردمی نیز در کمترین زمان رسیدگی خواهیم کرد.

وی در خصوص نحوه افزایش قیمت‌ها گفت: اگر بالا رفتن قیمت بنزین بر روی قیمت‌ها تاثیر بگذارد ما در اتحادیه یک کارگروه تشکیل خواهیم داد و با توجهه به اینکه خدمات واحد عرضه کننده لوکس یا تهیه غذا یا عادی باشد درصد افزایش قیمت را مشخص خواهیم کرد. افزایش قیمت بنزین سبب نخواهد شد که هر واحدی به هر میزانی که تمایل دارد قیمت‌ها را افزایش دهد.

حسینی تصریح کرد: در زمانیکه گوشت در بازار کم شده بود قیمت‌ها افزایش پیدا کرد، اما اکنون تمام مواد به وفور در بازار هست آنقدر که نگرانی برای فاسد شدن گوشت‌های داخل انبار وجود دارد پس گزینه گران شدن به سبب کمبود کالا تقریبا صفر است مگر اینکه قیمت از سوی واحدهای تولیدی و یا وارد کننده افزایش پیدا کند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
1
گویا منظور تاریخ منقضی شدن بوده که بیشتر به عدم مدیریت صحیح انبارگردانی مربوط است نه فراوانی گوشت در بازار!!!!!! فساد گوشت معنی دیگری می دهد.!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
منظورشان کدام‌گوشت است؟!!!
نظر شما
ادامه