کد خبر: ۵۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
انتظار بیشتر این بود که همراهی، همگامی و معاضدات دو سازمان نظام دامپزشکی و دامپزشکی بیش از این باشد و اگر اختلاف نظری هست در شورای مرکزی حل شود و به بیرون منتقل نگردد / مهم این است که اعضاء شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام دامپزشکی واقعاً مخلصانه و صادقانه مشکلات صنف دامپزشکی را پیگیری و حل کنند...

حکیم مهر -  دکتر عیسی شریف‎پور رئیس کمیته تخصصی بهداشت و بیماریهای آبزیان سازمان نظام دامپزشکی و مشاور حکیم مهر درباره علمکرد سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم اعتقاد دارد که انتقاد کردن خارج از گود آسان است.

وی در گفتگو با شماره نوروزی نشریه نسخه دامپزشکی گفته است : یکسری معذوریت‎ها و محدودیت‎ها وجود دارد. فقط انتظار بیشتر این بود که همراهی، همگامی و معاضدات دو سازمان نظام دامپزشکی و دامپزشکی بیش از این باشد و اگر اختلاف نظری هست در شورای مرکزی حل شود و به بیرون منتقل نگردد.

دکتر شریف‎پور افزوده است : مهم این است که اعضاء شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام دامپزشکی واقعاً مخلصانه و صادقانه مشکلات صنف دامپزشکی را پیگیری و حل کنند.

وی در ادامه گفته است : سازمان نظام دامپزشکی حلقه واسط بخش خصوصی و دولت است. باید از یک ظرفیت فوق‎العاده‎ای برخوردار باشد و بتواند این انسجام و همکاری و وحدت را ایجاد کند.

دکتر شریف‎پور در پایان افزوده است : نظام دامپزشکی از یک طرف ارتباط خیلی خوب، منطقی و قوی با سازمان دامپزشکی باید داشته باشد که دولت است و بخش خصوصی هم که به هر حال جایگاه ویژه‎ای در کشور دارد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیوشا
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
آقای دکتر بسیار بجا و شیوا و منطقی سخن گفتند. اگر قرار باشد هر ارگانی با ارگان دیگر مشکل داشته باشد و به بحث و جدل کشیده شود که سنگ روی سنگ بند نمی شود. با تشکر
نظر شما
ادامه