کد خبر: ۵۳۵۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از چابهار و کنارک بعنوان یکی از بزرگترین ناوگان های صید و صیادی کشور نام برد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه فرماندار شهرستان کنارک و مدیران منطقه 3 از بزرگترین اسکله صید و صیادی در شهرستان کنارک بازدید نمود.

«دکتر علیرضا رفیعی پور» گفت: در این اسکله ها انواع ماهیان ماکول و غیر ماکول صید می شود که ماهیان خوراکی به مراکز بسته بندی جهت مصارف داخلی و ماهیان غیر خوراکی به شرکت هایی که مجوز از سازمان دامپزشکی کشور و دفتر نمایندگی ولی فقیه دارند جهت ارسال به کشورهای آسیای شرقی حمل می گردد.

وی از چابهار و کنارک بعنوان یکی از بزرگترین ناوگان های صید و صیادی کشور نام برد و اظهار داشت: هفتاد درصد ماهیان صنعتی کشور در این شهرستان ها صید گردیده و به 240 شرکت کنسرو سازی در سطح کشور ارسال می گردد.

دکتر رفیعی پور افزود: آبزیان صید شده در بدو ورود توسط ناظرین بهداشتی دامپزشکی مستقر در اسکله ها بازدید و تحت نظارت بهداشتی قرار می گیرد و پس از بازدید اجازه حمل به سردخانه ها، مراکز بسته بندی، عمل آوری و کنسرو سازی صادر می گردد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیستانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
3
2
تشکر ویژه از جناب دکتر رفیعی پور بزرگوار ، مومن ،همراه، با تعامل،با تجربه....درود و سپاس.آرزوی سلامتی و تندرستی برای جنابعالی و همکاران صبور و زحمتکش دامپزشکی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
انشالله به بقیه استانها هم توجه کنن
نظر شما
ادامه