کد خبر: ۵۳۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: تصمیم گرفته شده در زمینه واردات گوشت مرغ به زیان تولیدکنندگان و منافع ملی کشور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی ابراهیمی» سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص تصمیم دولت برای واردات گوشت مرغ، گفت: این همان نگرانی است که در زمینه مدیریت دوگانه و آسیب به تولید کنندگان وجود داشت.

ظرفیت تولید گوشت مرغ بیش از نیاز داخلی است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همگان به خوبی می‌دانند در زمینه تامین مواد پروتئینی از جمله گوشت مرغ توان خوبی داریم، ادامه داد: میزان و ظرفیت تولید گوشت مرغ در کشور بیش از نیاز داخلی است و نباید در این زمینه اقدام به واردات کرد.

سرانه مصرف گوشت مرغ از میانگین جهانی بالاتر است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سرانه مصرف گوشت مرغ کشور از میانگین جهانی بالاتر است، عنوان کرد: تدارک برای واردات گوشت مرغ با وجود اینکه تولید داخلی مازاد نیاز است اقدامی غیر منطقی بوده و توجیه اقتصادی ندارد.

رئیس کمیته دام و طیور کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات گوشت مرغ عدم توجه به توان تولید داخل و وضعیت تولیدکنندگان است، تصریح کرد: رسیدن به رونق تولید و مباحثی از این قبیل با بی توجهی به توان تولیدکنندگان و حرکت در خلاف مسیر آنها امکان پذیر نیست و تصمیم گرفته شده در زمینه واردات گوشت مرغ به زیان تولیدکنندگان و منافع ملی کشور است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
واردات نیست بلکه نفت در برابر غذاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
عزیزم به سود دوستان در وزارتخانه که هست
نظر شما
ادامه