کد خبر: ۵۳۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس، گفت: یکی از ایرادات و مداخلات دولت در بخش کشاورزی ممنوعیت‌های صادراتی اعمال شده به بهانه پایین نگه داشتن قیمت محصولات، برای مصرف کننده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص کاهش عوارض صادرات گوشت مرغ، گفت: به عنوان مدافع تولیدکنندگان و کشاورزان انتظار داریم دولت شرایط فروش محصولات آنها را به بالاترین قیمت فراهم کند.

شرایط افزایش درآمد تولیدکنندگان و کشاورزان فراهم شود

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر امکان افزایش درآمد کشاورزان و تولیدکنندگان با صادرات وجود دارد  باید شرایط آن فراهم شود، ادامه داد: وجود امکان صادرات محصولات و افزایش درآمد ناشی از آن باعث تشویق سرمایه گذاری بیشتر در این بخش می‌شود.

کاهش عوارض صادرات مرغ مورد حمایت کمیسیون کشاورزی است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری بیشتر در بخش‌های کشاورزی و تولیدی در بلند مدت به نفع اقتصاد کشور است، عنوان کرد: اگر نامه‌ای از سوی وزیر جهاد کشاورزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کاهش عوارض صادرات ارسال شده باشد مورد حمایت کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ایرادات و مداخلات دولت در بخش کشاورزی ممنوعیت‌های صادراتی اعمال شده به بهانه پایین نگه داشتن قیمت برای مصرف کننده است، گفت: دولت می‌تواند با مجموعه‌ای از سیاست‌های مناسب نیاز مصرف کننده را تامین و زیانی به تولیدکنندگان وارد نکند تا فعالیت آنها اقتصادی باشد و آن را گسترش دهند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیستانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
با سلام و احترام و آرزوی توفیقات روزافزون و سلامتی برای دکتر کیخا مومن و زحمتکش... و اعضای محترم کمسیون.
نظر شما
ادامه