کد خبر: ۵۳۵۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از هفت میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور از جمله سویا و ذرت و دانه‌های روغنی، تراریخته هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «اکبر فتحی» در تشریح این خبر اظهار کرد: این که انتظار داشته باشید، سازمان جهاد کشاورزی استان بگوید که از محصولات تراریخته استفاده نکرده، کذب محض است. به عنوان مثال درصد بالایی از ذرت وارداتی تراریخته است.

وی اضافه کرد: طبیعتا ما هم استفاده می‌کنیم و ناگزیر هستیم، اگر به لحاظ علمی هم باور داشته باشم که نباید از محصولات تراریخته استفاده کنم، چنین امکانی وجود ندارد.

وی گفت: جایگزین دیگری برای محصولات تراریخته وجود ندراد که ما به جای آن از محصولات دیگری استفاده کنیم.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: محصولات تراریخته مخالفان و موافقان خودش را دارد و هر کدام چیزی می‌گویند و دانش من اجازه ورود به ذات این قضیه و تایید این که کدام درست میگویند را نمی‌دهد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
چرا کسی از اینها سوال نمی کند چرا همه محموله های ذرت تراریخته است؟ آیا ارزان است؟ آیا به اسم نهاده ارزان دامی وارد می کنند ولی سر از کارخانه های روغن انسانی و پفک و پفیلا در می آورد!!!؟؟چرا وزارت بهداشت هیچ نوع ذرتی وارد نمی کند!!!! و هیچ دخالتی در واردات ذرت نمی کند !!! چرا تمام نهاده های ذرت به اسم دامی وارد می شود؟؟ لطفا اگر کسی می داند جواب دهد ممنون
نظر شما
ادامه