کد خبر: ۵۳۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از واحد تولید کننده مواد اولیه دارو (تماد) در مشهد اظهار کرد: حمایت از تولید را در دستور کار قرار داده ایم و تمام توان خود را برای رفع نگرانی های شما در حوزه دامپزشکی انجام خواهیم داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» افزود: سازمان دامپزشکی به مرور زمان در حال تلاش است تا واردات جای خود را به تولید صفر تا صد داروها و دیگر محصولات بدهد و ضروری است با واردات مواد اولیه نسبت به تولید داروها و دیگر محصولات دامی در کشور اقدام کنیم و انحصار آن را در دنیا بشکنیم.

وی عنوان داشت: به عنوان سیاستگذار و ناظر امروز اینجا حضور پیدا کردم و مجموعه هایی نظیر شما حتی اگر ۱۰ برابر شوند باز هم کشور به آنها نیازمند است؛ به عنوان نمونه در زمینه آبزیان در بخش مرتبط با شما هیچ کاری انجام نشده است.

وی افزود: آینده مجموعه هایی نظیر تماد به لحاظ کمی و کیفی گویای این است که نباید نگران باشید چرا که نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح منطقه نیز می توانید پاسخگوی بازارهای یاد شده در زمینه تولیدات خود باشید.

رفیعی پور عنوان داشت: با توجه به توسعه صنایع دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل لازم است به عنوان پشتیبان تولید با تمام قدرت کار کنیم.

وی یادآور شد: تولید دانش فنی و تخصصی در زمینه تولیدات ضروری است و باید تمام تلاش برای قطع واردات در این حوزه و تولید در داخل با اتکا به توان داخلی صورت پذیرد.

رفیعی پور اذعان داشت: حضور ما در جمع تولید کنندگان به این دلیل است که اولا صحبت های شما را بشنویم ثانیا مشکلات تولید را با کمک شما حل کنیم و به دنبال گسترش و توسعه دانش و حمایت از توان داخلی باشیم.

در این بازدید «دکتر خرسندی»، مدیرعامل شرکت تماد مشهد نیز از عدم دسترسی کافی به اطلاعات داروهای دامی و عدم وجود آمارنامه داروهای دامی و به ازای آن سخت شدن تصمیم گیری و طرح ریزی برای تولید محصولات API و نیز روند طولانی برای اخذ مجوز جهت تولید محصولات جدید، طولانی بودن زمان نمونه برداری و فرایند انجام آزمایشات در آزمایشگاه مرکز تشخیص و روند طولانی برای تمدید پروانه ساخت را از جمله مهم ترین مشکلات این شرکت در حوزه دامپزشکی دانست.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
کلا سیستم دامپزشکی به این شکله که از جیب نحیف دامپزشک و واکسیناتور به دامدار یارانه بده نمونه بارز اون هم تعرفه های خجالت آور درمان و خصوصا واکسیناسیون دامیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
دکتر رفیعی پور الان که تو مشهد هستی کمر همت ببند و مافیای کشتارگاههای طیور مبارزه کن ..................... 3 ماهه حقوق مسئول فنی رو نمیده بعدش با کمال پرورویی میگن شما بروید پولتونو از شبکه بگیرید
نظر شما
ادامه