کد خبر: ۵۳۶۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

بازرسان بهداشتی دامپزشکی با اجرای برنامه رصد و پایش تامین تا توزیع بر عرضه دارو و مواد بیولوژیک دامی بر حسب تعرفه تعیین شده توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده نظارت می کنند .

به گزارش حکیم مهر، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران در اطلاعیه ای از داروخانه ها، کارخانجات تولید دارو و شرکت های پخش و مراکز مایه کوبی دامپزشکی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قیمت بنزین، تعرفه های عرضه این مواد را افزایش ندهند.

در این اطلاعیه و هشدار با اشاره به ممنوعیت افزایش قیمت در شرایط کنونی و به استناد قیمت گذاری این مواد از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده آمده،  بازرسان بهداشتی دامپزشکی با تشدید بازدیدهای خود در قالب اکیپ های مشترک بازرسی با همکاران ادارات صمت و تعزیرات حکومتی با مراجعه به داروخانه ها، کارخانجات تولید دارو و شرکت های پخش و مراکز مایه کوبی دامپزشکی بر نحوه قیمت گذاری نظارت داشته و ضمن تذکرات لازم در صورت مشاهده افزایش قیمت و اقداماتی همچون احتکار، کم فروشی و گران فروشی با متخلفان برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آورد.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
این بخش نامه ها در حد طنز و فکاهی ماه هستند شرکت ها با کدام سوخت میخواهند به مشتریان خود خدمات رسانی کنند واقعا این حجم از .............. در هیچ فیلم هندی دیده نشده ! فقط اسم افزایش قیمت سوخت کلی هزینه تولید و توزیع را بالا برده .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
1
بابا مراکز مایه کوبی رو با همون قیمت بنزین قبلی که ورشکست و بیچاره کردید بس نبود
نظر شما
ادامه