کد خبر: ۵۳۶۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

طی هماهنگی های انجام شده با کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، «مهندس حاتمیان» نماینده مردم درگز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی روز شنبه دوم آذر ماه از اداره دامپزشکی شهر تهران بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی تهران، «دکتر مجید محمدیان» رئیس اداره دامپزشکی تهران با اعلام این خبر افزود؛ طی هماهنگی های انجام شده با کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، مهندس حاتمیان نماینده مردم درگز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی روز شنبه دوم آذر ماه از اداره دامپزشکی شهر تهران بازدید کردند.

در این دیدار دکتر محمدیان ضمن ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد اداره در حوزه های مختلف و اقدامات انجام شده توسط مجموعه دامپزشکی شهر تهران در سال جاری به این نکته اشاره کردند که مجموعه دامپزشکی پایتخت با توجه به کمبود ها و کاستی ها، در حوزه های مختلف عملکرد قابل قبولی داشته که به همت تمام پرسنل این اداره محقق شده است.

«مهندس حاتمیان» نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های ریاست و پرسنل دامپزشکی شهر تهران، دامپزشکی را ضامن سلامت جامعه دانست و افزود؛ با همت بالا و تلاش همکاران دامپزشکی در تمام بخش هاست که بسیاری از بیماری های مشترک بین انسان و دام ریشه کن و یا در سطح خوبی کنترل شده اند و این مهم ارزش والای سازمان دامپزشکی کشور را به خوبی نمایان می کند.

وی اضافه کرد: دغدغه ها و مشکلات فراوان همکاران بخش دامپزشکی را می دانیم و کمیسیون کشاورزی مجلس نیز در پی حل این مشکلات است و از هرگونه راهکار و پیشنهاد سازنده در این خصوص استقبال می کند.

درپایان این بازدید، مهندس حاتمیان از بخش های مختلف اداره بازدید و با همکاران گفتگو کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های هر بخش قرار گرفتند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
3
ببینیم و تعریف کنیم که این یکی وعدة سر خرمن نبود!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
از ورود افراد دولتی به امر درمان در قالب پاره وقت جلوگیری بشه، از اعطای پروانه دارو درمان به افراد بازنشسته اداری جلوگیری بشه .
همین دو کار انجام بشه تعداد زیادی جوان فارغ التحصیل شاغل میشن
نظر شما
ادامه