کد خبر: ۵۳۶۵۲

شاید باور کردنی نباشد اما یک سگ بازیگوش موفق شد در ایالت فلوریدای ایالات متحده یک خودرو را سرقت کند. البته مقصر اصلی این ماجرای باورنکردنی تا حد زیادی صاحب خودرو بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از انتخاب، این حادثه ظاهراً زمانی آغاز شد كه یک راننده پس از توقف ماشین خود در حاشیه خیابان تصمیم می گیرد ابتدا کیسه های خرید را داخل خانه برده و دوباره برای پارک دقیق ماشین بازگردد.

اما سگ این راننده که داخل ماشین تنها مانده بود به نوعی موفق شد ماشین را روشن بود به حرکت در آورده و از محل توقف خودرو دور شود. جالب است بدانید که مالک خودرو ابتدا تصور می کرد خودرو سرقت شده است اما پس از بررسی اطلاعات خودرو توسط پلیس جاده ای مشخص شد خودرو توسط یک سگ هدایت می شود.

با وجود این که سرعت حرکت خودرو چندان بالا نبود، اما متوقف کردن خودرو کاری بسیار دشوار بود و بنابراین پلیس مجبور شد مسافتی نسبتا طولانی خودرو مذکور را تعقیب کند.  

سرانجام، این ماشین متوقف شد، این وسیله نقلیه قبل از توقف به یک صندوق پستی در نزدیکی جاده و همچنین برخی قوطی های زباله برخورد کرده بود. پلیس به وسیله نقلیه نزدیک شد، در را باز کرد و سگ را خارج کرد.

پلیس گفته احتمالاً راننده ماشین را قبل از ترک کردن در حالت حرکت قرار داده و در نتیجه با این فراموش جان افراد را به خطر انداخته است.

 

نظر شما
ادامه