کد خبر: ۵۳۶۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اسامی کد رشته‌های امتحانی آزمون دکتری سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حسین توکلی» روز سه شنبه اظهار کرد: فرایند ثبت نام در آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس های خودگردان، دانشگاه های پیام نور، غیردولتی و آزاد اسلامی از فردا چهارشنبه ۶ آذرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اسامی کد رشته های امتحانی این آزمون اظهار داشت: این آزمون در هفت گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی شامل ۶۳ کد رشته امتحانی در علوم انسانی، ۴۵ کد رشته در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته امتحانی در گروه فنی و مهندسی، ۳۵ کد رشته امتحانی در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هفت کد رشته امتحانی در گروه هنر، ۲۶ کد رشته امتحانی در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته امتحانی در گروه زبان برگزار خواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد که آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها روز جمعه ۹ اسفندماه ۹۸ برگزار می شود.

توکلی افزود: اطلاعیه تکمیلی این سازمان در مورد ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۹ امروز سه شنبه در در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
4
2
چه دل خجسته ای دارن کسانی که میرن .تخصص میخوونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
8
دلمون خجسته نیست وقتی بیکاریم و بی پول مجبوریم برای کسب کار و موقعیت بهتر ادامه تحصیل بدهیم وقتی کلینیک با مدرک عمومی در شهرهای بزرگ نمیدهند مجبوریم شما نفست از جای گرم بلند میشه خبر از حال پیاده نداری
نظر شما
ادامه