کد خبر: ۵۳۶۹۷
 
 

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حکمی سرپرست بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی را معرفی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر علی اسحاقی در حکمی «دکتر نوید داداش پور دواچی» را به عنوان سرپرست بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

"نظر به تعهد، تجارب و دانش ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم تحقیق و تولید فرآورده های بیولوژیک و به موجب این حکم به عنوان سرپرست بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منصوب می گردید."

همچنین دکتر اسحاقی در پیامی جداگانه از دکتر روزبه فلاحی رئیس پیشین بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی قدردانی کرد.
در بخشی از این پیام آمده است:

"با احترام از زحمات و تلاش های بی دریغ جنابعالی در طول دوران تصدی رئیس بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی قدردانی و تشکر به عمل می آید."

مراسم تودیع و معارفه رئیس بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی با حضور دکتر علی آمقی رودسری معاون تولید فرآورده های بیولوژیک ، دکتر متدین سرپرست مدیریت پشتیبانی تولید فرآورده های بیولوژیک و کارکنان بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی این موسسه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر روزبه فلاحی تقدیر و دکتر نوید داداش پور دواچی به عنوان سرپرست جدید بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی معرفی شد.

 
نظر شما
ادامه