کد خبر: ۵۳۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
بازدید رئیس سازمان دامپزشکی کشور از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد:
رئیس سازمان دامپزشکی و رئیس دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد پیرامون استفاده از ظرفیت‌های علمی و اجرایی یکدیگر تبادل‌نظر و توافق کردند ...

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون استفاده از ظرفیتهای علمی و اجرایی یکدیگر تبادل‌نظر و توافق کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر امیر اقبال خواجه رحیمی» رئیس دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و «دکتر عباسعلی مطلبی» عضو هیئت علمی این دانشکده در دیداری صمیمی به تبادل نظر پیرامون نحوه توسعه همکاریهای این دو نهاد اجرایی و علمی با یکدیگر پرداختند.

در این دیدار که در محل این دانشکده برگزار شد، مقرر گردید تا سازمان دامپزشکی کشور نیازهای علمی خود را بر اساس اولویت به دانشکده دامپزشکی اعلام کند و سازمان دامپزشکی کشور نیز در تامین امکانات اجرایی و فارم های مناسب که بتوانند فرصت مطالعاتی و کاربردی لازم را برای دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه فراهم کند، در اختیار آنها قرار دهد.

لازم به ذکر است پس از این دیدار، دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور از امکانات این دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و کلاسهای دایر این دانشکده بازدید کرد و در جریان روند آموزش دانشجویان این دانشکده تخصصی قرار گرفت.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
سیستانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
درود و سپاس....
نظر شما
ادامه