کد خبر: ۵۳۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

در مراسم دورهمی كاركنان دامپزشكی شهرستان آمل، از 4 همكار كه به افتخار بازنشستگی نائل شدند تجلیل شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشكی استان مازندران، كاركنان دامپزشكی شهرستان آمل سالانه گردهم می آیند و با دعوت از مدیران قبلی و حتی همكارانی كه سالهای دور در این اداره مشغول خدمت بودند ضمن دیدار و گفتگو با یكدیگر ، خاطراتی از عملكرد خود در حوزه دامپزشكی را برای هم ورق می زنند.

دورهمی امسال كه با حضور مدیر كل دامپزشكی مازندران همراه بود سه شنبه 5 آبان ماه سال جاری در رستوران رستمی برگزار شد و عزیزانی كه در سالهای دور بعنوان زحمتكشان عرصه سلامت با مشكلات زمان خود، تلاش می كردند تا به نوعی از بروز برخی بیماریهای دامی جلوگیری كنند با همكاران جدید دیدار كردند و به بیان خاطراتی از دوران خدمتی خود پرداختند.

«دكتر حمید رسولی زاده» رئیس دامپزشكی آمل در این نشست صمیمی همكاران از زحمت كلیه كاركنان خدوم دامپزشكی تقدیر كرد و افزود: پرسنل خدوم دامپزشكی چه در شهرها و روستاها و مناطق صعب العبور بدون هیچ توقع و چشم داشتی با خطرات زیادی دست و پنجه نرم می كنند تا سلامت دام و فراورده های خام دامی را برای مصرف انسانها تامین كنند كه این اقدام، شایسته تقدیر است.

در ادامه «دكتر رضوانی» مدیر كل دامپزشكی استان مازندران در گفتگویی صمیمی با كاركنان دامپزشكی آمل، از این اقدام سالانه برای برگزاری دورهمی و تجلیل از بازنشستگان به نیكویی یاد كرد و گفت، انتظار می رود تا شهرستانهای دیگر نیز در اقدامی مشابه یك روز در سال را در كنار یكدیگر خوش باشند و به دور از دغدغه های كاری و اداری هر چند در زمانی كوتاه ضمن بازگو كردن خاطراتی از خود در اجرای عملیات دامپزشكی، تجربیات ارزنده خود را در اختیار دیگران قرار بدهند.

وی در ادامه با اشاره به بازنشستگی 4 نفر از همكاران دامپزشكی آمل گفت: بازنشستگان افرادی هستند كه 30 سال از گرانبها‌ترین سال های عمر خود را وقف خدمت به مردم كرده و در سخت‌ترین شرایط و با امكانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده اند كه بر خودم فرض میدانم از این همكاران و كلیه عزیزانی كه با تلاش و كوشش خستگی ناپذیر خود تلاش كردند و میكنند تا امنیت غذایی در جامعه تامین شود تشكر می كنم.

گفتنی است در این دورهمی با اهدای لوح سپاسی از طرف سایر همكاران از خدمات سی ساله آقایان علی رمضانی، قربان هرمز، نورالدین متولی و رشید علیپوركاشی تقدیر به عمل آمد.

 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا نیک زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
خداوند یار و همراهشان.
.
یک خسته نباشید به تک تک این عزیزان هدیه می کنیم.


یک تشکر از دکتر رسولی زاده و البته مدیریت مالی دامپزشکی آمل،مهندس عرفان.
.
.
.کارمندان دامپزشکی آمل،دوست داشتنی هستند و
نظر شما
ادامه